Inför: Tjejträff, GIRLS ON TRACK, 6 Juli Tierp Arena!!

FL3JM Inga konstigheter
24 mars 2013 · 2 064 Inlägg

Kanske kan få min flickvän att köra sin Corvette med 600 hästar på den där träffen! smile

https://www1.garaget.org/archive/152/151991/226392/226392-2389089.jpg

LoTTo
1 april 2013 ·

Detta kommer bli grymt! Fler tjejer in i sporten. Gumman kommer få komma med skitig bil, måste hämta mig på Arlanda :p Flyger hem över dagen för att se detta! smile

Fricke
4 april 2013 · 140 Inlägg

Min Therese vill gärna vara med och köra med SIN Evo smile

Toyota GT86 "GT86 ACE Muffler number one" (2014)
Neow
5 april 2013 · 80 Inlägg

Haha man kanske skulle ställa upp och se vad Camaron går för =P

Chevrolet 1500 Silverado "Grodan" (1990)
Chevrolet Camaro "Bumblebee" (1975)
heLLen
8 april 2013 · 454 Inlägg

Hej Tjejer! smile
Först å främst är jag mycket glad över det intresset som visats! Skit-kul!smile
Det är såhär nu att jag håller på för fullt med lite förhandlingar mm och just i detta skede så lutar det mot att det faktiskt inte blir Lunda utan ist en riktigt motorbana! Japp, ni hörde rätt! wink
Jag trodde inte att det skulle vara möjligt att genomföra, men det ser faktiskt ljust ut! Jag avvaktar besked denna vecka faktiskt.
Så därför ber jag er hålla ut en stund till och vet med er att jag jobbar på för fullt för att göra detta till ett riktigt bra event och som kan få flera tjejer till motorsporten och att vi kan göra nåt riktigt bra av det här tillsammans med Svenska Bilsportförbundet, för det är på sån nivå jag är just nu och diskuterar! tongue
Jag återkommer med mer info så fort jag vet mer!
Jag lovar er att ni inte kommer att bli besvikna! big_smile

Frågor? pm:a mig!

MVH Hellen

Freja84
8 april 2013 · 147 Inlägg

Mkt roligt ska se till att komma med M3an smile

BMW M3 E92 "Hulkan2" (2009)
ID4
8 april 2013 · 3 Inlägg

Roligt initiativ! Jag tar gärna med min Skyline och kör!
Kul att träffa fler bilintresserade tjejer smile

heLLen
8 april 2013 · 454 Inlägg

Freja84 skrev:
Mkt roligt ska se till att komma med M3an smile

Härligt Freja! smile

heLLen
8 april 2013 · 454 Inlägg

ID4 skrev:
Roligt initiativ! Jag tar gärna med min Skyline och kör!
Kul att träffa fler bilintresserade tjejer smile

Kul! smile Du har pm smile

puck0t
8 april 2013 · 5 Inlägg

Verkar bli awesome det här! big_smile

Cedric
8 april 2013 · 1 Inlägg

Hej!

Kul initiativ! Tänkte bara säga att min fru gärna vill vara med och köra,  oavsett om det blir bana eller lunda.

Jag har ett gäng år av erfarenhet kring bankörning (och konbana) ,  behöver ni instruktörshjälp/nödmekaniker så ställer jag jättegärn upp!

Senast redigerat av Cedric (8 april 2013)

heLLen
9 april 2013 · 454 Inlägg

puck0t skrev:
Verkar bli awesome det här! big_smile

Om jag får som jag vill så kommer det bli hur awesome som helst! smile

heLLen
9 april 2013 · 454 Inlägg

Cedric skrev:
Hej!

Kul initiativ! Tänkte bara säga att min fru gärna vill vara med och köra,  oavsett om det blir bana eller lunda.

Jag har ett gäng år av erfarenhet kring bankörning (och konbana) ,  behöver ni instruktörshjälp/nödmekaniker så ställer jag jättegärn upp!

Härligt! tack smile

reacha Team Radioactive
9 april 2013 · 166 Inlägg

Sambon min är sugen, hon får låna min skyline smile

Team Radioactive
Nissan 200SX "200sx sr20" (1990)
bambam
9 april 2013 · 4 Inlägg

Fasen vad nice! Jag är på utan tvekan! Får se vad det blir för bil dock har funderat på att byta nämligen. Ses i sommar då tjejer wink

heLLen
10 april 2013 · 454 Inlägg

reacha skrev:
Sambon min är sugen, hon får låna min skyline smile

Härligt! smile

heLLen
10 april 2013 · 454 Inlägg

bambam skrev:
Fasen vad nice! Jag är på utan tvekan! Får se vad det blir för bil dock har funderat på att byta nämligen. Ses i sommar då tjejer wink

Kul!! smile

heLLen
10 april 2013 · 454 Inlägg

Hej Tjejer!

Nu har det hänt grejer! smile
Jag kan idag bekräfta att jag kommer att kunna genomföra denna tjejträff på en riktigt fin motorbana! Känns jättekul att jag har fått så otroligt bra samarbetspartners!

Vi kommer alltså INTE att vara på Lunda flygfält, jag har lyckats få till att vi kommer att kunna vara på en riktigt bana. Ni kommer att få chansen till att ta tävlingslicens eller en enklare licens om ni vill det.
Vilken motorbana frågar ni? Det vill jag ännu inte avslöja, men jag lovar er, ni vill inte missa det här! wink

Min tanke med allt detta har hela tiden varit att få fler tjejer till motorsporten.
Jag driver ett företag, bygger om min bil, umgås med familj och vänner, men jag vill ändå ta mig tiden till att få er tjejer till att få prova på hur kul det faktiskt är att testa bilen på bana! Och nu är den chansen här!
Ni kommer att få fullständig information och exakta datum och tider fortlöpande.
MEN för att detta ska fungera som jag hoppas, så behöver jag information från er nu!

Jag vill att ni skickar ett mail till mig på helene@brotec.nu där vill jag att ni skriver följande:

Namn + personnummer
Fullständig kontakt-info (adress+tele)
Bil

Skicka detta mail till mig så kommer jag att svara omgående. Jag har ett par roliga nyheter att meddela, men de håller jag inne på ett par dagar till! tongue

Tro mig, ni vill inte missa denna chans till att kunna testa er bil på en riktig motorbana! smile

jennynatalie
10 april 2013 · 90 Inlägg

Men herregud så kul det låter! big_smile Jag lyfter på hatten för dig Hellen! Jag vet fortfarande inte om jag ska delta.. Men det skulle va riktigt roligt, då jag själv brukar köra på Mittsverigebanan här uppe hos oss. Det är ju så förbannat roligt smile)

Kvinnor kör bättre än män, för de slipper hålla ögonen på de kurvor som sitter bredvid dem.
heLLen
10 april 2013 · 454 Inlägg

jennynatalie skrev:
Men herregud så kul det låter! big_smile Jag lyfter på hatten för dig Hellen! Jag vet fortfarande inte om jag ska delta.. Men det skulle va riktigt roligt, då jag själv brukar köra på Mittsverigebanan här uppe hos oss. Det är ju så förbannat roligt smile)

TACK! smile Du vill inte missa detta! smile Klart du ska va med, det kommer att bli riktigt kul och jag kan avslöja att det även kommer att bli ett datum till att lägga på minnet, och det vill ni inte heller missa! smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang