Ammes bilar i landskrona skojare eller seriösa?

Anderholm
14 april 2013 · 613 Inlägg

har sett en del fina bilar där men är företaget seriöst

någon som köpt sett eller hört något om dem
skriv en rad smile

Volvo 745-GL "AnDerHoLm" (1992)
Tvattekorg Likbärgare
14 april 2013 · 375 Inlägg

Ingen på det företaget kan språket ordentligt så kommunikation är svår.

De fina bilarna du såg, Såg du dem på blocket? Bilderna ljuger det lovar jag dig.

Ingenting går att pruta på.

Jag rekommenderar dem inte, När jag var där och skulle handla så starta inte ens bilen jag skulle provköra och de verkade inte sådär jätteintresserade av att sälja något.

Ett söndersparkat lik är inte pilsner.
nixon89 klabbarpan
14 april 2013 · 3 041 Inlägg

Fiffel! Kändes allt annat än seriöst. Frågade efter garantier om nu något visade sig vara fel, runt hörnet garanti kompis sad
Bilarna på bilderna är sällan så bravsom dem verkar tyvärr.

Volvo V70 "Blöjexpressen" (2006)
Volvo 940 T5 "Tss racing" (1991)
Transporter89
14 april 2013 · 957 Inlägg

Av egen erfarenhet långt ifrån seriöst  Köpte  för länge sen en ford eskort  hs just den snubben efter  6 månader  så  var det stor jävla håll av rost på den  på backluckan som han har bara gjort lite trix o fix. Har hört att han bara fixar bilar så de håller tills han få de ut ur hallen så  nä du  gör  inte äffar där.  Jag var inne på köpa en  type R där men sen när man fick reda på det är  just den  ägaren så blev  suget inte lika stor längre

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
Anderholm
14 april 2013 · 613 Inlägg

Okej jag såg en 945 där inne och kan volvo en del.
men som ni säger fiffel och båg då ska man inte gynna den fan
då kan han behålla sin 945 Tack för svaren tråden kan låsas

Tack för svaren smile tråden kan låsas

Volvo 745-GL "AnDerHoLm" (1992)
Mack Forum- och sitemoderator
14 april 2013 · 26 183 Inlägg

Anderholm skrev:
Okej jag såg en 945 där inne och kan volvo en del.
men som ni säger fiffel och båg då ska man inte gynna den fan
då kan han behålla sin 945 Tack för svaren tråden kan låsas

Tack för svaren smile tråden kan låsas

Varför ska den låsas för?
Andra kanske undrar hur företaget sköter sig och då behöver hitta en sådan här tråd om dem?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Tvattekorg Likbärgare
15 april 2013 · 375 Inlägg

Anderholm skrev:
Okej jag såg en 945 där inne och kan volvo en del.
men som ni säger fiffel och båg då ska man inte gynna den fan
då kan han behålla sin 945 Tack för svaren tråden kan låsas

Tack för svaren smile tråden kan låsas

Den röda 945:an?

Det var den jag kollade på!

Ett söndersparkat lik är inte pilsner.
Anderholm
17 april 2013 · 613 Inlägg

ja en röd 945-a startade den inte ens eller?

Volvo 745-GL "AnDerHoLm" (1992)
Tvattekorg Likbärgare
18 april 2013 · 375 Inlägg

Anderholm skrev:
ja en röd 945-a startade den inte ens eller?

Nej, Troligtvis förpumpen kass för den hostade lite men starta inte, Bilden ljög åsså, Det var ett vrak!

Ett söndersparkat lik är inte pilsner.
granadadr
18 april 2013 · 7 304 Inlägg

Tvattekorg skrev:

Anderholm skrev:
ja en röd 945-a startade den inte ens eller?

Nej, Troligtvis förpumpen kass för den hostade lite men starta inte, Bilden ljög åsså, Det var ett vrak!

bilder???

Ford Granada 2,8i "Turbo edition" (1985)
Ford Mondeo 2,2 "Brandbilen" (2010)
Ford Granada "COSWORTH" (1978)
Tvattekorg Likbärgare
18 april 2013 · 375 Inlägg

granadadr skrev:

Tvattekorg skrev:

Anderholm skrev:
ja en röd 945-a startade den inte ens eller?

Nej, Troligtvis förpumpen kass för den hostade lite men starta inte, Bilden ljög åsså, Det var ett vrak!

bilder???

Finns på blocket!

Ett söndersparkat lik är inte pilsner.
daniel1992
2 juni 2013 · 2 Inlägg

alltså är ni helt dumma i huvudet klart som fan att det inte ska gå att pruta när deras bilar redan ligger billigast i hela Sverige redan och hur tror ni att dem ska kunna betala sina utgifter och tjäna någon ting om dem dem ska ge ut gratis bilar till alla er ja har själv handlat en bil där för två  år sedan och bilen funkar suveränt än än idag även så brukar ja köpa bilar där och sälja dem vidare för dem har så underbara priser så lägg ner med det snacket nu och än än idag så har jag inte märk någon fiffel och trix från deras sida

FLindgren
2 juni 2013 · 5 089 Inlägg

daniel1992 skrev:
alltså är ni helt dumma i huvudet klart som fan att det inte ska gå att pruta när deras bilar redan ligger billigast i hela Sverige redan och hur tror ni att dem ska kunna betala sina utgifter och tjäna någon ting om dem dem ska ge ut gratis bilar till alla er ja har själv handlat en bil där för två  år sedan och bilen funkar suveränt än än idag även så brukar ja köpa bilar där och sälja dem vidare för dem har så underbara priser så lägg ner med det snacket nu och än än idag så har jag inte märk någon fiffel och trix från deras sida

Du kanske borde läsa hela tråden och googla lite på internet om dina kompisar då.... Ibland går affärer bra och ibland går det dåligt. Det är bara det dåliga man läser om på internet..

\Lindgren
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
rickylicious Webbutvecklare
2 juni 2013 · 2 369 Inlägg

FLindgren skrev:

daniel1992 skrev:
alltså är ni helt dumma i huvudet klart som fan att det inte ska gå att pruta när deras bilar redan ligger billigast i hela Sverige redan och hur tror ni att dem ska kunna betala sina utgifter och tjäna någon ting om dem dem ska ge ut gratis bilar till alla er ja har själv handlat en bil där för två  år sedan och bilen funkar suveränt än än idag även så brukar ja köpa bilar där och sälja dem vidare för dem har så underbara priser så lägg ner med det snacket nu och än än idag så har jag inte märk någon fiffel och trix från deras sida

Du kanske borde läsa hela tråden och googla lite på internet om dina kompisar då.... Ibland går affärer bra och ibland går det dåligt. Det är bara det dåliga man läser om på internet..

Herr "daniel1992" har skrivit nästan exakt samma inlägg i flera trådar om den firman, och det är allt han gjort med sitt konto på GORG.

Jag vill ju inte påstå att det är firman själva som skapat ett fakekonot men... eller jo, det vill jag nog smile

Det får ju inte firman att framstå som mer seriös när ett nystartat konto skriver att alla är dumma i huvudet som inte vill köpa bil där...

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087
mb_pucken
2 juni 2013 · 5 090 Inlägg

daniel1992 skrev:
alltså är ni helt dumma i huvudet klart som fan att det inte ska gå att pruta när deras bilar redan ligger billigast i hela Sverige redan och hur tror ni att dem ska kunna betala sina utgifter och tjäna någon ting om dem dem ska ge ut gratis bilar till alla er ja har själv handlat en bil där för två  år sedan och bilen funkar suveränt än än idag även så brukar ja köpa bilar där och sälja dem vidare för dem har så underbara priser så lägg ner med det snacket nu och än än idag så har jag inte märk någon fiffel och trix från deras sida

............................................................................................ vsg wink hitta dom du tappat wink

Spana gärna in mitt projekt på mercorna och lite annat :) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=262552
eller på projektet på min caddy mk1 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=303965
Mercedes C250DT "BabyBenz" (1997)
Jocke850
2 juni 2013 · 73 Inlägg

Haha, som vanligt kommer det in en nyreggad medlem och försvarar företaget..

Volvo 850 T-5R "T-Gul" (1995)
valle22 Smidd i rostigt stål
2 juni 2013 · 933 Inlägg

Jocke850 skrev:
Haha, som vanligt kommer det in en nyreggad medlem och försvarar företaget..

skulle inte skadat man hade sitt pernr reggat(endast tillgängligt av admin) så man inte kan skapa massa "fakekonton"

*** Riktiga bilar har bakhjulsdrift, framhjulsdrift är enbart på gräsklipparn ***
Audi_powah
2 juni 2013 · 1 515 Inlägg

daniel1992 skrev:
alltså är ni helt dumma i huvudet klart som fan att det inte ska gå att pruta när deras bilar redan ligger billigast i hela Sverige redan och hur tror ni att dem ska kunna betala sina utgifter och tjäna någon ting om dem dem ska ge ut gratis bilar till alla er ja har själv handlat en bil där för två  år sedan och bilen funkar suveränt än än idag även så brukar ja köpa bilar där och sälja dem vidare för dem har så underbara priser så lägg ner med det snacket nu och än än idag så har jag inte märk någon fiffel och trix från deras sida

Hört talas om punkt? Stycken? Dubbla och trippla ord tom? Pausa och andas?

Gör om, gör rätt. Ett fake-konto där du postar likadana inlägg som ett försvar åt företaget ser bara skit ut, om du ska försvara "de", dvs er - så se iaf till att skriva som en normal person så att du blir förstådd.

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
Mitsubishi Evolution V "DEAMON" (1998)
BMW M3 E46 "Raeder Motorsport" (2001)
Slash Saabifierad
3 juni 2013 · 2 026 Inlägg

daniel1992 har något med företaget ammes bilar att göra tongue

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
DasAuto
3 juni 2013 · 2 751 Inlägg

daniel1992 skrev:
alltså är ni helt dumma i huvudet klart som fan att det inte ska gå att pruta när deras bilar redan ligger billigast i hela Sverige redan och hur tror ni att dem ska kunna betala sina utgifter och tjäna någon ting om dem dem ska ge ut gratis bilar till alla er ja har själv handlat en bil där för två  år sedan och bilen funkar suveränt än än idag även så brukar ja köpa bilar där och sälja dem vidare för dem har så underbara priser så lägg ner med det snacket nu och än än idag så har jag inte märk någon fiffel och trix från deras sida

Det är bilaffärer vi pratar om, så klart det alltid går att pruta, sen om man får det för de priset man prutar för är en annan sak. De bästa köparna är ju sånna som lägger sig för allt haha

Who Djaa bless no man curse
Mercedes W123 "240D" (1981)
Audi A6 (2009)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang