Nu är det dax att boka up 1 juni i kalendern för alla drifting sugna!
OBS publik kommer att avlägsnas från platsen då vi inte har rättigheterna för att ha publik, ändast förare och team är välkomna.
Första eventet för i år sker alltså den första juni, vi har beställt strålande solsken så den kommer bli en toppen dag för alla. Vi kör igång vid 8.00 och håller på till 18.00 på gammla personalparkeringen på Almnäs i Södertälje. Grill kommer finnas på platsen för dom som vill låna. Affär och bensinmack finns några kilometer bort.
Ni behöver licens/försäkring från SMA, har ni inte det går det att köpa på plats, skriv med det i anmälan. Hjälm och heltäckande kläder av skapligt flamsäkert material är krav. Hel bil som inte läcker en massa och är säker att köra med är oxå krav. Våra regler på plats är till för att föjas, gör man inte det blir man avvisad från området.
Skulle va kul att köra, bilen är klar och allt Är det nått bullerkrav? Finns det däck maskin på platts eller ska man ha en trailer med färdig krängda däck?
Skulle va kul att köra, bilen är klar och allt Är det nått bullerkrav? Finns det däck maskin på platts eller ska man ha en trailer med färdig krängda däck?
jag skulle rekomendera att du tar med färdiga sulor
Nu är det inte långtid kvar!!!! Jag vet inte hur ni känner, jag är iaf sjukt taggad. Vi kom fram till att det är okej att betala på plats oxå, det blir lite lättare för vissa, men ha helst jämna pengar för de underlättar mkt för oss!
För er som håller på att få ihop bilarna så KÄMPA KÄMPA!!!!! allt går om man vill
vi har inge bullerkrav men gärna en dämpare på för alla andras örons skull
Fan är sjukt sugen men det går tyvärr inte då jag har in i helsike för mycket lvar för att hinna inte har jag någon brukis heller som det går att köra med
Fan är sjukt sugen men det går tyvärr inte då jag har in i helsike för mycket lvar för att hinna inte har jag någon brukis heller som det går att köra med