ToXtreme skrev:
15" låter vettigt
Med den däckdimensionen så ska du nog inte ha smalare fälgar än 7", helst 7.5-8"
Tycker höjden fram ser helt okej ut
Men bak ser den lite hög ut? Har du kvar justeringen för fjädrarna bak? Om ja, ryck den så får du ner bilen 1cm till ungefär
Sen angående genomslagsgummi fram (om jag tolkade det hela rätt med fjäderbenstorn etc.) så är det inget måste, mina coils levererades inte ens med det så jag kör utan och det funkar finfint
'
Och ta och plocka bort torkaren bak
Jag är på jakt efter 7.5" eller bredare för fullt
tycker också att det är ett måste för att få någon stretch på dessa däcken
Ja den blev lägre fram än bak, men de jag justerar höjden med tar i däcket, och grejen är den att det är de som håller kvar fjädern på plats, hade jag tagit väck dem så hade den hamnat i botten och fjädrarna hade vilat på bakaxeln och det hade sett ut som en nersänkt taxi
Tror det är fälgarna/däcken som gör att den inte blir det där "fulländade" man vill se, hade man bara fått på något i denna stilen så hade det nog blivit
jääävligt bra!
bara en random bild från google men det är det "hjul-stuket" jag är ute efter
Ja angående genomslagsgummina så följde ju inte det med mina heller, men jag använde mig av mina originalare, jag monterade först utan dem, och testkörde. Hela fronten lät som en verktygslåda och fjädrarna "slog" igenom fjäderbenstornen. Så jag tyckte allt att de skulle få sitta på plats haha