Vilka bilar anser du är plastiga och varför?

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
24 december 2013 · 14 082 Inlägg

Evildan skrev:

Vettemannen skrev:

S98 skrev:
plastgran eller ej

God Jul på er!

Den var lite kul speciellt i denna tråd!!!! God Jul!!

/Benny

HAHA, fyndigt.

God jul!

(Jag klär in Prius i olikfärgat glitter istället, så den verkligen ser ut som en San Fransisco racer)

Vad tror ni jag har för gran?





Joo, ni gissar alldeles rätt........plastgran!!!!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Evildan
24 december 2013 ·

Vettemannen skrev:

Evildan skrev:

Vettemannen skrev:

Den var lite kul speciellt i denna tråd!!!! God Jul!!

/Benny

HAHA, fyndigt.

God jul!

(Jag klär in Prius i olikfärgat glitter istället, så den verkligen ser ut som en San Fransisco racer)

Vad tror ni jag har för gran?





Joo, ni gissar alldeles rätt........plastgran!!!!

/Benny

Jag som är en idog miljökämpe vägrar hugga ned stackars oskyldiga träd eller belasta våra resurser på en plastgran, jag har ingen gran inne.

Fan vilket rekorderligt bullshit jag fick ihop där ovan, ingen gran, pga lathet och ointresse snarare big_smile

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
24 december 2013 · 14 082 Inlägg

Evildan skrev:

Vettemannen skrev:

Evildan skrev:

HAHA, fyndigt.

God jul!

(Jag klär in Prius i olikfärgat glitter istället, så den verkligen ser ut som en San Fransisco racer)

Vad tror ni jag har för gran?





Joo, ni gissar alldeles rätt........plastgran!!!!

/Benny

Jag som är en idog miljökämpe vägrar hugga ned stackars oskyldiga träd eller belasta våra resurser på en plastgran, jag har ingen gran inne.

Fan vilket rekorderligt bullshit jag fick ihop där ovan, ingen gran, pga lathet och ointresse snarare big_smile

Så kan det vara!

I vilket fall som helst......God Jul!!!!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
trubbelturbo
24 december 2013 · 1 467 Inlägg

jetta16v skrev:

HereComesTrouble skrev:

evilaudio skrev:
skillnaden e ju att den ÄR från -90..   man ska inte hoppa in i en bil från 2013 å de känns som att sätta sig i den bil från -90.

http://www.autoweek.com/galleryimage/CW … ockpit.jpg
Corvette Årsmodell 2013, likvärdigt och lika plastig som Jetta-90?

Den interiören du länkade till var ju rätt så custom, om det nu var tillverkat från fabrik så är det knappast standard-interiör, snarare är standard interiör på Corvette mer såhär..

Bilden HereComesTrouble länkade till är ifrån en helt original corvette c7..

Offensiv inkompetens är bästa försvar.
Evildan
24 december 2013 ·

Vettemannen skrev:

Evildan skrev:

Vettemannen skrev:

Vad tror ni jag har för gran?





Joo, ni gissar alldeles rätt........plastgran!!!!

/Benny

Jag som är en idog miljökämpe vägrar hugga ned stackars oskyldiga träd eller belasta våra resurser på en plastgran, jag har ingen gran inne.

Fan vilket rekorderligt bullshit jag fick ihop där ovan, ingen gran, pga lathet och ointresse snarare big_smile

Så kan det vara!

I vilket fall som helst......God Jul!!!!

/Benny

big_smile
Önskar dig detsamma.

jetta16v
24 december 2013 · 1 534 Inlägg

trubbelturbo skrev:
Bilden HereComesTrouble länkade till är ifrån en helt original corvette c7..

O alla ser säkert ut så där?
Kan det inredningen vara tillval tro?

:facepalm:

Inte säkert att den är mindre plastig heller för den delen bara för att den har snygg inredning.
MEEEN, jag har inte suttit i eller känt på en C7 så jag kan faktiskt inte avgöra hur plastig den känns.

Skall man jämföra så skall man nog ta standardutförande o inte specialmodeller..
Jag tog en specialmodell av en Jetta bara för att få tyst på Carl Lewis eller vad det nu var som dawwe kallade honom...
Sen länkade jag även bilder på vanliga jettor..


Jag råkar faktiskt ha en Jetta mk2 -90, en sån som HCT aka Carl Lewis länkade till, o dom känns inte så plastiga om man skulle jämföra med tex. golf mk4, då pratar jag typ 1.6-modellen och instrumentbrädan då..
Jettan har mer ABS-plast-känsla i sig o inte den här glatta o hårda ytan som finns i en del icke-premium.

Mk2'an är äldre och har gammal utformning på inredningen men den känns inte lika plastig som många nyare bilar jag suttit i, ofta japsare o typ Renault clio o Hyundai/Nissan osv.
Kan nämna för den delen att jag har en Honda Accord V från -94 o den känns plastigare än jettan, men fy vad rolig den är att köra, så det är lätt att ha överseende med den "plastiga" känslan

Senast redigerat av jetta16v (24 december 2013)

S98
24 december 2013 · 133 Inlägg

Evildan skrev:

Vettemannen skrev:

Evildan skrev:

HAHA, fyndigt.

God jul!

(Jag klär in Prius i olikfärgat glitter istället, så den verkligen ser ut som en San Fransisco racer)

Vad tror ni jag har för gran?





Joo, ni gissar alldeles rätt........plastgran!!!!

/Benny

Jag som är en idog miljökämpe vägrar hugga ned stackars oskyldiga träd eller belasta våra resurser på en plastgran, jag har ingen gran inne.

Fan vilket rekorderligt bullshit jag fick ihop där ovan, ingen gran, pga lathet och ointresse snarare big_smile

Kan då tillägga att det är som här, julfritt.
Inte ens en stake eller stjärna i fönstret detta år
och jag sjönk inte ens så lågt att jag tejpade upp en Wunder Baum gran smile

God Hjul på er!

Saab 9-3 1.9 TTiD
Saab 9-5 2.0t .. .. SålD
trubbelturbo
24 december 2013 · 1 467 Inlägg

jetta16v skrev:

trubbelturbo skrev:
Bilden HereComesTrouble länkade till är ifrån en helt original corvette c7..

O alla ser säkert ut så där?
Kan det inredningen vara tillval tro?

:facepalm:

Inte säkert att den är mindre plastig heller för den delen bara för att den har snygg inredning.
MEEEN, jag har inte suttit i eller känt på en C7 så jag kan faktiskt inte avgöra hur plastig den känns.

Skall man jämföra så skall man nog ta standardutförande o inte specialmodeller..
Jag tog en specialmodell av en Jetta bara för att få tyst på Carl Lewis eller vad det nu var som dawwe kallade honom...
Sen länkade jag även bilder på vanliga jettor..


Jag råkar faktiskt ha en Jetta mk2 -90, en sån som HCT aka Carl Lewis länkade till, o dom känns inte så plastiga om man skulle jämföra med tex. golf mk4, då pratar jag typ 1.6-modellen och instrumentbrädan då..
Jettan har mer ABS-plast-känsla i sig o inte den här glatta o hårda ytan som finns i en del icke-premium.

Mk2'an är äldre och har gammal utformning på inredningen men den känns inte lika plastig som många nyare bilar jag suttit i, ofta japsare o typ Renault clio o Hyundai/Nissan osv.
Kan nämna för den delen att jag har en Honda Accord V från -94 o den känns plastigare än jettan, men fy vad rolig den är att köra, så det är lätt att ha överseende med den "plastiga" känslan

Jag sa inte att det inte var tillval, jag menar bara att det inte är någon "custom"-inredning, jag tycker inte heller att det är rättvist att jämföra en jetta ifrån -90 med en corvette ifrån -14. Men alla som köper en Corvette Stingray 3lt får sådan inredning, basinredningen ser ut så här :

http://oi41.tinypic.com/fk3c61.jpg

Offensiv inkompetens är bästa försvar.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang