Lofarn skrev:
Ser ändå hyfsat fin ut förutom rosten över vindrutan och det nedslipade här och var
Den har bara hamnat i fel händer tidigare. Men jag hoppas att du gör ett bra jobb och räddar den.
Lycka till!
Jo, De har ju en tendens till att bara byta ägare och köras. Jag vill gärna rädda bilen. Kommer bli tungt Jag saknar ett garage jag kan ställa in bilen och bara riva ner den sådet kommer bli mycket småskit de första tiden innan man isf har möjlighet till det.
poontann skrev:
Prem lagd, ska bli kul att följa ditt projekt
Alltid roligt med mer följare!
En blandad bilddump.
Oljeslangen läckte i pressningen vilket medförde att det droppade olja titt som tätt.
Man vart ju inte förvånad.
Sitter snett och är tokslut. Bilden Ljuger nog till det bättre skulle jag vilja påstå.
När man ser detta så är der ena riktiga jävla stolpskott som hade den innan. Antagligen har de smällt den eller min troliga förklaring är att de inte hade rätt verktyg för att lossa hel/halvljuset av någon anledning. Jag vet hur dumt placerad den översta skruven är och att det kunde varit en urgröpning i korgen men ändå. Tar 5minuter längre med denna "design miss".
Vill bara blästra av alla småskit.
Kanske blir ett takbyte framöver?
Finns det nya att komma över eller blir det att klä om?
Här luktade det dödhäst. en snabb dammsugning och avtorkning dödade den mesta lukten.
Såg att gallret för diskanterna var sönder. Förövrigt saknar jag de men man kanske ska skaffa ett par?
Tack för tvättsvampen. Den kan man ha nytta av ju....
Lite tråkigt med folk som klippt i kabelstammen.
Någon som vet vad denna kabel ska gå till eller om det måvara något någon har dragit själv?
Liter mer inbjudande men fortfarande går det få bättre.
Någon gillade kex,sand och grus iaf.
Tror faktiskt att någon har lyckats lägga en pizza här.. Lite surt men men.
Lite bättre.
Jag tog och dammsög ur hela bilen men tog bara kort på det som blev lite skillnad på iaf.
Kommer nog en update ikväll.