Tjena tjena!
Nu tyckte jag det blev dags att göra en projekttråd även fast jag köpte bilen för över ett år sedan ( 19 april 2013) och har därför hunnit med en massa. Men vi börjar från början i vilket fall med de bilder jag har och det jag gjort! Iom att jag inte gjorde en projekttråd från början och att jag varit ivrig så har jag inte fotat så mycket som jag önskat!
'
Målet med bilen är att få en bil i utställningskick och åka på träffar och dylikt
tyvärr blev de inga iår då jag inte haft tid eller bilen vart redo! Men nästa år kommer jag igen och då är bilen helt klar! Tidigare har den bara vart klar på utsidan tills jag inte blev nöjd med underarbetet och gör just nu om det (Augusti 2014) och sen ska jag ta min an isidan lite lätt
Menmen! Lite info om bilen då kanske!
Det är som sagt en V40 T4 -01, och även sportpaketet på det!
Den har till en början gått som företagsbil och jag är nu 6ägaren.
Detta är precis när jag köpt den och ska till att köra hem den!
Har egentligen inte vart så förtjust i x40 men när jag letade första bil så satt jag och letade efter Audi A3or men detta var dyra och då kom denna upp på blocket en dag i skolan så de blev att ringa pappa och sedan åka t jobbet hans och prata då jag tyckte det var ett bra pris och rosten som fanns inte var något märkvärt! så sedan åkte jag och köpte den!
Det var lite rost i varje nederkant på dörrar och skärmar men såg inte ut att vara så farligt så det tänkte jag att man göra snabbt så köpte blev den!
En bild tagen i Falun i solskenet!
Detta är tyvärr endast de bilder jag har innan jag började med projektet! Ångrar mig mycket att jag inte tog fler bilder så man kunde jämföra
Interiören var väll inte så jätte fräsch men jag tänkte att den hade ju trots allt gått 23,5k mil.. Men efter en liten klädseltvätt så var den ju riktigt fräsch ändå!
Det blir så att jag lägger in lite updates på dagar när jag kommer ihåg det, så det kommer lite då och då, även fast detta alltså inte är i nutid!
Men det är bara fråga om det är något så ska jag nog kunna förklara det