Jaha då har man skaffat en ny bil igen.Hade kollat mycket på Golf Gti Mk5 även v50 t5or..Men sprang på en cupra -09 som ja tyckte såg 10 gånger roligare ut än gti´n Och lite ovanligare.Så man lämnar kära volvo bakom sig jaja här kommer lite bilder från firman som hade den.
Även en dålig bild på vinterdäcken
Det som är gjort på bilen av den tidigare ägaren ----------------------------------------- ¤Mappad av PBZ till 320hk /440nm
¤Eibach Sportline fjädrar - sänker 20mm fram och 40mm bak.
¤345mm bromsskivor fram och 286mm bromskivor bak, skivor från Zimmermann slitsade, bromsbelägg runtom EBC redstuff
¤Solfilm
Ser riktigt trevlig ut som den är och går riktigt bra men ska förfinas med lite små saker hade ja tänkt ..Men kommer säkert gå överstyr
De jag har tänkt göra än så länge ------------------------------------------- ¤6000k Led´s i positionsljus fram och Regplåten 30/1
¤Insugskit från BSR Monterat
¤Dippa seat märkena svarta
¤Ta bort mitten ljuddämparen
¤Tona baklyktor
¤Sätta på kortare antenn
¤Tona Dimljusen
¤Tona Framlyktor
¤På med Cupra R läpp ¤Annan diffuser i bakkofångaren
¤Btcc takspoiler
¤Btcc Kjolar
¤Lacka taket svart
¤Xenon Helljus
Listan kommer säkert ändras under tidens gång med både det ena och de andra. Hoppas de är några som vill följa med på utvecklingen Mvh Tobbe
jaha .Tänkte man lägga in första modden idag men de gick inte som planerat.Köpte led till regbelysningen men den är ljusövervakad så måste köpa "canbus" dioder för dom vanliga ja köpte funka ej tackvare för lite spänning..Men men .Den fick en ordentlig tvätt i alla fall är lika skitig igen men men SKIT väder
Då har man fixat led´s vart från diodhuset ser väldigt bra ut
Sedan kollade ja denna CAM FOLLOWER som är ett satans påfund hade ur den och kikade på den tyckte den såg bra ut lite skav i mitten på den va säger ni?
Ja cupran är grymt underskattad tycker jag..va meningen att vi skulle köpa en golf gti men denna såg mycke roligare ut mer för pengarna helt enkelt. Är ju "samma" bil som golf gti i grunden
Ja cupran är grymt underskattad tycker jag..va meningen att vi skulle köpa en golf gti men denna såg mycke roligare ut mer för pengarna helt enkelt. Är ju "samma" bil som golf gti i grunden
ok
Jo jag kör ju TDI så jag har ju inte de problemet ,,,
jo den har ett mer udda utsende allså,,
men jag tycker golf 7 är snyggare allså ..
men var inne på seat idag kolla på nya seat leon cupran
mumms ,,, men de blev vist lite dyrt 345 tusen för den
Har beställt toningsfilm till alla lyktor ..Går sakta men säkert framåt ,Förmodligen så har ja en cupraläpp snart också ,men Kom lite roliga klistermärken hem idag ska sätta på en av dom på baken någonstans. Alltid retar det någon