Kände att de va dags att göra en ny tråd som samlar mina projekt lite bättre Så denna tråd kommer då innehålla de mesta som försegår i mitt garage, så följa gärna!
Det kommer att komma upp mer info när jag har lite mer tid vid datorn, men kan börja med att bjuda på nån bild på vad som fixas just nu!
Här är min volvo 242 Turbo som bromsades till 712hk & 906nm sommaren 2014
Sen nu i januari 2015 tog jag tag i mina drömmar & införskaffade mig en bil ja länge velat byggt, en Bmw e60 m5 nämligen! Nu är de ingen m5 org men kommer att åka med m5 look & den kommer gå bana & drifting! Nya dörrar fick jag hem, m5 original
Riktigt skoj att se att folk vill följa de jag gör! 129 följare bara på någon dag är ju sjukt skoj! Då jag jobbar idiotpass denna vecka så blir updates till helgen! (jobbar övertid för att få extra ledighet)
Riktigt skoj att se att folk vill följa de jag gör! 129 följare bara på någon dag är ju sjukt skoj! Då jag jobbar idiotpass denna vecka så blir updates till helgen! (jobbar övertid för att få extra ledighet)
Jobba på du så längtar Jag förmodar Vi alla gör det efter updaten
Har nu beställt lite gosaker till nya motorn som jag ska ha i 242an, får hoppas de håller denna gång!
Så nya motorn kommer ha detta recept:
M50b25 block stressborrat 86mm & toppdeckat. JE kolvar med HD bult Totalseal ringar H-profil stakar med ARP-bult 12.9 bult till ram ACL lager Cooppering 86mm Portad & planad IV topp med dubbla insugskammar Race kedjor
Allt blir självklart balanserat & lagerspel inmätta!