Som sagt jag blev nyligen äger för en bmw e30 325i cabbe. Bilen i sig har sett bättre dagar och jag har ingen aning när den sist blev tvättad. Bilen har stått helt stilla ett väldigt bra tag och helt orörd tyvärr. Tyvärr så har bilen också stått ute en del med en trasig sufflett så det har då regnat in en del ner på mattorna dock inte så jätte mycket. Så det ligger en del vatten under mattan vilket betyder att man behöver ta ut och torka mattorna dock så var ju det tanken från början. Stolar och klädseln i övrigt är i ett okey skick lite torrt och slitet men inredningen ska göras i ordning. Iallafall så det första jag gjorde när jag fick bilen var att grovtvätta den för hand, dammsuga hela bilen och även tvätta inne i bilen.
Stötfångaren fram bort monterad på grund av att den var gött till tryckt, jag letar även efter nya stötfångare. Som sagt bilen behöver kärlek och en ny lack, dock så finns det knappt någon rost så man skall nu inte klaga. Hela bilen var täckt med mossa så jag fick hand tvätta bilen så nu ser den lite bättre ut. Hela bilen är bara grov tvättad både inne och ute.
Mer kommer.
Ha det
Senast redigerat av PajalaJr (3 maj 2015)