Volvo 245 Limo/Limousine(D5252t på gång!!!!) ska ut på vägarna igen efter lång vila! #PartyPråmen
LACKERING PÅBÖRJAD!!!!Tjena! Jag har nu hittat en Volvo Limousine som jag letat efter ett bra tag nu. Limousinen är en Volvo 245 -78 som har stått i ett garage i ca 14 år. Den har klarat sig väldigt bra från rost, men... Visa mer
LACKERING PÅBÖRJAD!!!! Planen med limousine är att försöka få den besiktad så fort som möjligt. Så tanken är att först börja fixa till alla bromsar och framförallt all extra el som kommit dit efterhand.
Sen när man vet att den är laglig att framföras på väg, kan man börja fixa allt annat som också behövs göras men inte just till besiktningen. Detta gör jag mest bara för att se hur mycket pengar man kan lägga på allt annat som ljud, lack,lampor osv.....
Vet inte allt som ska göras så det får komma lite efterhand
Vore jävligt tråkigt i min mening om denna blev en nersupen pilsnerhäck. Skicka på riktig lack och sköt om den.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.