Några fiddy åkare?

hedley Saaboholic
6 september 2007 · 3 129 Inlägg

tävla med sånt små skit? äh va fan köp en riktig cross istället..så ser det inte ut som om man väller över hojjen heller ;D

tänk er en fiddy i freestyle jump tävlingar.. hm..smärtsamt xD

dock är dom roliga att leka runt på..men orka lägga en jävla massa pengar på trim osv till en fiddy? bättre att köpa en 250 eller nåt då tongue

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
RobbstA "Lay It Low"
6 september 2007 · 82 Inlägg

hedley skrev:
tävla med sånt små skit? äh va fan köp en riktig cross istället..så ser det inte ut som om man väller över hojjen heller ;D

tänk er en fiddy i freestyle jump tävlingar.. hm..smärtsamt xD

dock är dom roliga att leka runt på..men orka lägga en jävla massa pengar på trim osv till en fiddy? bättre att köpa en 250 eller nåt då tongue

Billigt nöje om man jämför med en riktig cross! big_smile

LowLife Army
MilleN
6 september 2007 · 9 108 Inlägg

dr_weber skrev:
jo fan den är riktigt skjysst! men dom står lite högt i pris tycker jag! nån som sett min film än elr?

Yes den var nice, såg livsfarligt ut bland träden wink


Klippte precis klart min senaste film, Fiddy är the shit 3.0 cool Blev riktigt nöjd med den faktiskt ;D

Den finns att tanka här: 87mb och 6:38 minuters action!

http://www.opelomega.se/Video/Fiddy3.wmv

Det är självaste MilleN som står för den sista praktvurpan såklart wink

Nu ligger den på youtube med men tanka hellre från länken ovan så får ni i bra kvalla..

AdamOpel DraMinBil.nu
6 september 2007 · 1 016 Inlägg

RobbstA skrev:

hedley skrev:
tävla med sånt små skit? äh va fan köp en riktig cross istället..så ser det inte ut som om man väller över hojjen heller ;D

tänk er en fiddy i freestyle jump tävlingar.. hm..smärtsamt xD

dock är dom roliga att leka runt på..men orka lägga en jävla massa pengar på trim osv till en fiddy? bättre att köpa en 250 eller nåt då tongue

Billigt nöje om man jämför med en riktig cross! big_smile

folk skulle hissna om man berättade prislappen för årets säsong hittils.. smile

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )
dr_weber Senator
8 september 2007 · 323 Inlägg

haha jaja det går så fort så man knappt hinner se dom:P träna asså! har byggt om banan lite nu oxå! så nu åker man på ett gärde(staavniiiiiing?) oxå!



ska tanka din film sen så får jag se om det är nån fart på er! haha


MilleN skrev:

dr_weber skrev:
jo fan den är riktigt skjysst! men dom står lite högt i pris tycker jag! nån som sett min film än elr?

Yes den var nice, såg livsfarligt ut bland träden wink


Klippte precis klart min senaste film, Fiddy är the shit 3.0 cool Blev riktigt nöjd med den faktiskt ;D

Den finns att tanka här: 87mb och 6:38 minuters action!

http://www.opelomega.se/Video/Fiddy3.wmv

Det är självaste MilleN som står för den sista praktvurpan såklart wink

Nu ligger den på youtube med men tanka hellre från länken ovan så får ni i bra kvalla..

Finns bara 2 bilar!! Nya och gamla oplar;)
EvolutionIII
9 september 2007 · 459 Inlägg

GAh, blir å spara till en fiddy nu asså, shit men vilken ska man köpa?, vill ha nått som ska tåla lite men får inte kosta för mkt heller

dr_weber Senator
9 september 2007 · 323 Inlägg

skulle jag va dig skulle jag köpt Pitpro(med Fast Ace uppgraderings gaffel och dämpare), Snakepit, Ten7, Exxo eller en Workz!


annars får du köpa min Workz i vårtongue hehe

Finns bara 2 bilar!! Nya och gamla oplar;)
MilleN
9 september 2007 · 9 108 Inlägg

Idag fick man ta ett snack med polisen. Det ligger en pizzeria några hundra meter från banan vi kör på så vi skulle bara hämta två kebabrullar. När vi kom ut från pizzerian stod polisen och väntade på oss..

7-8 åtalspunkter och runt 10.000 i böter+indraget körkort snackade han om att det kunde bli... Hur som helst var han schysst och sa att vi skulle hålla oss på banan och aldrig mer köra ute i trafiken så nu blir det att lasta in fiddyn i baksätet på bilen den kilometern jag har till banan. Ork smile

RobbstA "Lay It Low"
9 september 2007 · 82 Inlägg

MilleN skrev:
Idag fick man ta ett snack med polisen. Det ligger en pizzeria några hundra meter från banan vi kör på så vi skulle bara hämta två kebabrullar. När vi kom ut från pizzerian stod polisen och väntade på oss..

7-8 åtalspunkter och runt 10.000 i böter+indraget körkort snackade han om att det kunde bli... Hur som helst var han schysst och sa att vi skulle hålla oss på banan och aldrig mer köra ute i trafiken så nu blir det att lasta in fiddyn i baksätet på bilen den kilometern jag har till banan. Ork smile

hehe jobbigt tongue

LowLife Army
EvolutionIII
9 september 2007 · 459 Inlägg

Vad tycker ni fiddy åkare om Exxo?

myran_021
9 september 2007 · 63 Inlägg

ja åker fiddy kör en tws pro så kul de ärbig_smile

TeeCeeracing.se
Volkswagen caddy 1,6 "El-caddy" (1998)
dr_weber Senator
10 september 2007 · 323 Inlägg

Det är en skjysst cykel, har inte provkört nån själv ännu men! Den har juh fått bra betyg i Fiddy Magazine iaf=) hehe! Är det alu eller calibern du tänker på förresten?



TicDemp skrev:
Vad tycker ni fiddy åkare om Exxo?

Finns bara 2 bilar!! Nya och gamla oplar;)
EvolutionIII
10 september 2007 · 459 Inlägg

dr_weber skrev:
Det är en skjysst cykel, har inte provkört nån själv ännu men! Den har juh fått bra betyg i Fiddy Magazine iaf=) hehe! Är det alu eller calibern du tänker på förresten?



TicDemp skrev:
Vad tycker ni fiddy åkare om Exxo?

jag tänker på alu, den kostar ju 12k ngt nu istället för 15k.
men vilken är bäst calibern eller alun?

eXpl0reR
10 september 2007 · 99 Inlägg

Här är en rätt nybliven hmm " Billig Kina cross" ägare tongue 125'a fick det bli tongue o den har hållit i 1 vecka nu iaf tongue Bilder finnes under Galleri

Senast redigerat av eXpl0reR (10 september 2007)

Kör hårt :D
Volvo 945 LTT "BUTTen" (1996)
Volvo 744 GL "NUTTen" (1988)
hedley Saaboholic
10 september 2007 · 3 129 Inlägg

MilleN skrev:
Idag fick man ta ett snack med polisen. Det ligger en pizzeria några hundra meter från banan vi kör på så vi skulle bara hämta två kebabrullar. När vi kom ut från pizzerian stod polisen och väntade på oss..

7-8 åtalspunkter och runt 10.000 i böter+indraget körkort snackade han om att det kunde bli... Hur som helst var han schysst och sa att vi skulle hålla oss på banan och aldrig mer köra ute i trafiken så nu blir det att lasta in fiddyn i baksätet på bilen den kilometern jag har till banan. Ork smile

haha orka sånt hmm

men med en fiddy kör man ju ifrån polisen hur lätt som helst..bara att dra in i skogen eller nåt så fattar dom 0 sen..går det med moppe går det med fiddy wink

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
hedley Saaboholic
10 september 2007 · 3 129 Inlägg

AdamOpel skrev:

RobbstA skrev:

hedley skrev:
tävla med sånt små skit? äh va fan köp en riktig cross istället..så ser det inte ut som om man väller över hojjen heller ;D

tänk er en fiddy i freestyle jump tävlingar.. hm..smärtsamt xD

dock är dom roliga att leka runt på..men orka lägga en jävla massa pengar på trim osv till en fiddy? bättre att köpa en 250 eller nåt då tongue

Billigt nöje om man jämför med en riktig cross! big_smile

folk skulle hissna om man berättade prislappen för årets säsong hittils.. smile

hehe allt beror på hur bra man är på att köra hur ofta man kör osv..kan bli billigt..kan bli dyrt wink

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
MilleN
11 september 2007 · 9 108 Inlägg

hedley skrev:
haha orka sånt hmm

men med en fiddy kör man ju ifrån polisen hur lätt som helst..bara att dra in i skogen eller nåt så fattar dom 0 sen..går det med moppe går det med fiddy wink

Ja hade jag bara suttit på hojen så hade dom ju inte haft en suck men nu var det lite kört då dom stod bredvid fiddyn och jag kommer ut med hjälm och leriga kläder wink

dr_weber Senator
11 september 2007 · 323 Inlägg

TicDemp skrev:

dr_weber skrev:
Det är en skjysst cykel, har inte provkört nån själv ännu men! Den har juh fått bra betyg i Fiddy Magazine iaf=) hehe! Är det alu eller calibern du tänker på förresten?



TicDemp skrev:
Vad tycker ni fiddy åkare om Exxo?

jag tänker på alu, den kostar ju 12k ngt nu istället för 15k.
men vilken är bäst calibern eller alun?

Alun verkar ju va riktigt grym! blir en sån för min del te nästa vår tror jag!

tror alun är bäst iaf!

Finns bara 2 bilar!! Nya och gamla oplar;)
EvolutionIII
12 september 2007 · 459 Inlägg

ok, måste bara få in en shysst lön, sen blire fan å handla en sån. ingen som vill köpa en båt? tongue

dr_weber Senator
12 september 2007 · 323 Inlägg

låter vettigt! då har man ev värvat en till fiddy åkare! haha!


vad är det för skuta? hehe

Finns bara 2 bilar!! Nya och gamla oplar;)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang