What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Något jag stör mig på mycket är att många har japsdämpare på bilar som EJ är japanska, tycker inte det passar alls.. japsdämpare+japsbil=japs-stuk!
Håller med till 200%
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Är ni förare så är det bara att hålla ögonen öppna på forum efter nästa "öppna" race. Publik finns det tyvärr redan för mycket av.
Som Coffe skriver, Jag säger helst ingen publik alls.. för det första för att det finns idioter som håller på och leker på parkeringar, burnar, sladdar, idiotkörning och såvidare.. Sen är publiken ibland ivägen för förarna om man måste lämna platsen snabbt om det skulle dyka upp någon sorts myndighet i blått och kan tillägga oxå att myndigheten i blått dyker upp när det luktar bränt gummi
Just därför det fotas så kan ni se på bild istället ;P
Är ni förare så är det bara att hålla ögonen öppna på forum efter nästa "öppna" race. Publik finns det tyvärr redan för mycket av.
Som Coffe skriver, Jag säger helst ingen publik alls.. för det första för att det finns idioter som håller på och leker på parkeringar, burnar, sladdar, idiotkörning och såvidare.. Sen är publiken ibland ivägen för förarna om man måste lämna platsen snabbt om det skulle dyka upp någon sorts myndighet i blått och kan tillägga oxå att myndigheten i blått dyker upp när det luktar bränt gummi
Just därför det fotas så kan ni se på bild istället ;P
Jag tänkte tävla. Jag tänkte om du kunde pm:a mig när du vet något. Skulle vara schysst.