Jag tycker att kallender funktionen där man kan skriva in vad som händer i bilvärlden va jäkligt bra, det är något som Chrizz borde ta en kik på o fixa hit till garaget.org
in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se
Jag tycker att kallender funktionen där man kan skriva in vad som händer i bilvärlden va jäkligt bra, det är något som Chrizz borde ta en kik på o fixa hit till garaget.org
Släng iväg ett förslag till Chrizzen. Tycker det låter alldeles jättebra!!
Verkade mer som Lunarstorm tycker jag. Till och med färgerna stämmer ju nästan överens Såg inte heller någon möjlighet att lägga upp sin bil, bara att blogga och kolla nyheter/forum typ.
Dom nämner oss i forumreglerna (forumregeln rättare sagt ) "I Forum ansvarar skribenterna själva för vad de skriver. Här gäller inte det utgivaransvar som finns på garaget.se. Eventuella brott kommer att polisanmälas."
det är nog den där gert fylking som ligger bakom hela skiten. garaget.com såg ju ut att vara mer på lekisnivå ju. vilka var först var det com eller org
Tkr det är lite löjligt att klaga faktiskt.. isåfall kan man ju klaga på gatbilar.se , zatzy.com etc. oxå eller hur? Alla motorsidor egentligen.. Varför bry sig? Detta är ju den sidan ni använder eller hur? Låt de som vill använda den sidan göra det.. för vad spelar det för roll?
Hålla på att tracka ner på den sidan men kommentarer som "Lunarstorm" etc. .. hur moget är det då?