Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
lånar din tråd: stod att xzibit förlorade körkortet i tyskland. kan man verkligen bli av med sitt körkort i utlandet? har utländska poliser rättigheter att riva en annan nationalitets körkort?
mm tråkigt som sagt.. Förstör ju genast charmen med denna drömresa..
Angående att bli av med körkortet i annat land så tror jag att det gäller efter 24 timmar i just det landet och då har dom redan hunnit dra därifrån så det gör inte så mycket i så fall..
Om vi bortser från offret/offren så var det jävligt synd för rallyt som hittils under alla år varit skonat från dödsfall och andra svåra personskador såvitt jag vet.
men nej varför den Porschen!! såg en video om den och den är ju bara för underbar
MilleN skrev:
Angående att bli av med körkortet i annat land så tror jag att det gäller efter 24 timmar i just det landet och då har dom redan hunnit dra därifrån så det gör inte så mycket i så fall..
men nej varför den Porschen!! såg en video om den och den är ju bara för underbar
MilleN skrev:
den här grabben har koll
Skit för fan i bilen, tänk på dom omkomna, fattar inte vad som ger dom rika deltagarna rätten att utsätta andra för den livsfara dom gör! Man kan riskera sitt eget liv på en racebana, men ALDRIG andra medtrafikanters på allmäna vägar! Lägg ner skiten för fan!
Idoter. Fy fan för dom britterna. SÅ SMITER DOM MED. Snacka om att inte ha stake i sig alla fall.. Mycket dåligt
Vad jag har hört så vart folket där väldigt förbannade, så darför smet dom till gränsen för att kontakta polisen där. Men som sagt, det finns ett antal olika historier om detta.
jaa det duger att vara med och njuta av det roliga att köra fort och sådär.. men sen när det väl händer något så är man så jävla svag och inte kan stå för vad man gjort
alltså personligen så tror jag inte aftoblandets artikel är korrekt. jag tror snarare de väntade på ambulans och sedan åkte vidare. antrå på gumball det är ett rally inte ett race nog alltid för att det går lite snabbt ibland men vem kör inte snabbt i bland egentligen. de kommer garaterat inte lägga ner det. då det hände någon liknade tidigare något år kommer ej ihåg när men vet att det har hänt.
MilleN skrev:
den här grabben har koll
Skit för fan i bilen, tänk på dom omkomna, fattar inte vad som ger dom rika deltagarna rätten att utsätta andra för den livsfara dom gör! Man kan riskera sitt eget liv på en racebana, men ALDRIG andra medtrafikanters på allmäna vägar! Lägg ner skiten för fan!
Håller med. Är bara mycket förvånad att det inte hänt tidigare...