Broken-Arrow's M3 Breddade E30: Såld!!

Qbone Former E82 User
13 december 2009 · 140 Inlägg

ser ju bra ut både lyan och stolarna:)

BMW 320d "F30" (2015)
Broken-Arrow
13 december 2009 · 735 Inlägg

Normark skrev:
fina stolar:)

Tackar var inget fel på sparco stolarna men dom jag köpte nu så sitter jag mycket bättre i smile

Qbone skrev:
ser ju bra ut både lyan och stolarna:)

Tack tack smile skulle vara roligt att slänga in lite bilder hur man bor men det är ju ett bilforum och inte hus och hem det handlar om haha

Born With Nothing..Die With Everything
Qbone Former E82 User
13 december 2009 · 140 Inlägg

Broken-Arrow skrev:

Normark skrev:
fina stolar:)

Tackar var inget fel på sparco stolarna men dom jag köpte nu så sitter jag mycket bättre i smile

Qbone skrev:
ser ju bra ut både lyan och stolarna:)

Tack tack smile skulle vara roligt att slänga in lite bilder hur man bor men det är ju ett bilforum och inte hus och hem det handlar om haha

haha börjar du så hakar jag på wink

BMW 320d "F30" (2015)
Broken-Arrow
13 december 2009 · 735 Inlägg

Qbone skrev:

Broken-Arrow skrev:

Normark skrev:
fina stolar:)

Tackar var inget fel på sparco stolarna men dom jag köpte nu så sitter jag mycket bättre i smile

Qbone skrev:
ser ju bra ut både lyan och stolarna:)

Tack tack smile skulle vara roligt att slänga in lite bilder hur man bor men det är ju ett bilforum och inte hus och hem det handlar om haha

haha börjar du så hakar jag på wink

Jag måste nog knäppa några bilder och skicka åt dig smile

Born With Nothing..Die With Everything
Qbone Former E82 User
13 december 2009 · 140 Inlägg

Broken-Arrow skrev:

Qbone skrev:

Broken-Arrow skrev:

Normark skrev:
fina stolar:)

Tackar var inget fel på sparco stolarna men dom jag köpte nu så sitter jag mycket bättre i smile


Tack tack smile skulle vara roligt att slänga in lite bilder hur man bor men det är ju ett bilforum och inte hus och hem det handlar om haha

haha börjar du så hakar jag på wink

Jag måste nog knäppa några bilder och skicka åt dig smile

det tycker jag smile

BMW 320d "F30" (2015)
Broken-Arrow
24 december 2009 · 735 Inlägg

God Jul allihop smile

Born With Nothing..Die With Everything
Broken-Arrow
16 januari 2010 · 735 Inlägg

Tagit en liten paus från E30n som sagt men utan pyssel har man inte varit bytte bort 525an mot en hilux med pajad motor,farsan hade en spis till övers så det var bara att lyfta i tuta och köra smile nice med arbetsbil också hehe

http://img5.imageshack.us/img5/3527/dsc00008vx.jpg

Born With Nothing..Die With Everything
Normark
16 januari 2010 · 558 Inlägg

nice pickuptruck:D

Broken-Arrow
16 januari 2010 · 735 Inlägg

Normark skrev:
nice pickuptruck:D

Tackar den strular lite för stunden så nu har jag blivit med en volvo 740 också smile

Born With Nothing..Die With Everything
joelimmo
18 januari 2010 · 1 380 Inlägg

helt underbart bygge detta ska följas smile

BMW E28 (1982)
Broken-Arrow
21 januari 2010 · 735 Inlägg

joelimmo skrev:
helt underbart bygge detta ska följas smile

Tackar tackar smile troligtvis blir det att köra igång med bygget igen i April men ska inte säga 100 % säkert

Born With Nothing..Die With Everything
Jens_Carlander
11 februari 2010 · 8 Inlägg

det ser riktigt bra ut hoppas att projektet kommer på fötter igen. kommer se riktigt nice ut när den e färdig..

Broken-Arrow
18 april 2010 · 735 Inlägg

Nu ska det städas i garaget och 2st fälgar letas upp så jag kan flytta på bilen är lite pallbocks racer än, 1st dropplist har jag monterat är fasen inte lätt att få tag på dom i svart, och en bakre stötfångare har jag också fått tag i rieger kopia dock i glasfiber få se hur den passar på bilen bara annars får man leta vidare smile även en ny kylare har beställts så nu jäklar grabbar nu ska jag försöka göra en mjukstart utan att man får leva på knäckebröd och vatten haha

Born With Nothing..Die With Everything
Broken-Arrow
23 april 2010 · 735 Inlägg

Fick min nya kylare idag hör egentligen hemma i E28 535

Har även beställt M3 E30 Sidokjolar dom ville jag inte ha i glasfiber

Bilder kommer smile

Born With Nothing..Die With Everything
Broken-Arrow
25 april 2010 · 735 Inlägg

Nya kylaren

http://img263.imageshack.us/img263/1567/2542010007.jpg

Passade som i handsken smile

http://img263.imageshack.us/img263/1314/2542010008.jpg

Born With Nothing..Die With Everything
AndreasBrumm
2 maj 2010 · 28 Inlägg

Fin fint! i Med en motor nu med smile

BMW 318is (1990)
Broken-Arrow
3 maj 2010 · 735 Inlägg

AndreasBrumm skrev:
Fin fint! i Med en motor nu med smile

Jo hade suttit förbannat fint med en motor också har dock en hel del pyssel med karossen än då jag inte gjort något under hela vintern,just nu pysslas det med att passa in bakre stötfångaren + att det fattas en jäkla massa andra grejer

Born With Nothing..Die With Everything
Broken-Arrow
18 maj 2010 · 735 Inlägg

Jag är fasen inte så mycket för glasfiber men nu blir front och bakstöfångare i det materialet ansåg att det var billigast om något händer, är väl inte världens snyggaste hmm men vi har kapat en hel del i den redan så man får den längre in och den ska moddas ännu mer wink det jag visar nu är inte spikat hur det ska bli till slut om man säger så tongue

http://img718.imageshack.us/img718/4629/2542010016.jpg

Lite andra prylar har också ramlat in helt nya M3 E30 sidokjolar så det närmar sig med att ha karossen färdig ska bli förbannat skönt iaf

Har även hållit på med ett litet sidoprojekt som jag ska ha som brukis ännu en E30 dock med 318is motor

Born With Nothing..Die With Everything
Richardloord
19 oktober 2011 · 111 Inlägg

Hur går det här då ?smile

Bmw turbo.
BMW 325 T "DRFT" (1993)
Broken-Arrow
23 mars 2012 · 735 Inlägg

Efter totalt 5 år med denna bil och garanterat  3 års byggande och ett av de roligaste projekt jag egentligen pysslat med så bestämde jag mig för att sälja bilen..då den egentligen stått mer eller mindre orörd i 2 år..det känns inget skoj..en bil man satsat på med både själ och hjärta..så hade det varit roligt att fått den helt färdig och bara att få köra den...orsaken till mitt beslut att sälja bilen..var att i slutet av 2010 då jag och min dåvarande sambo dels hade köpt en egen bostad och hade fullt upp med det..men också att hon efter knappt ett år lämnade precis alltihop som en ynklig stackare..utan ett ord utan en förklaring givetvis så ställde det om en hel del för allt..livet..och hobbyn...bilen fick placeras tillfälligt hos en vän dock endast under en begränsad tidsperiod..och lite av intresset föll likaså efter allt som hänt..valet fanns att låta bilen fortsättningsvis att stå..eller att låta någon annan ta hand om bilen och förhoppningsvis få den att rulla...att bara låta den stå är rena rama döden för allt nytt som plockats på..och valet föll då på att låta någon annan driva byggandet vidare.

Jag vill tacka alla de som under byggtiden följde tråden..som peppade mig att fortsätta även om det var "bara" ännu en E30 utan er hade man aldrig byggt vidare som man gjorde. Tack

Born With Nothing..Die With Everything
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang