2857
Sök

kan man lita på en utländsk hemsidan?

15 Inlägg
10 maj 2007
Trådstartare
hej
jag kollade på en polsk styling butik på nätet , och där kan man köpa mycket billigare produkter.Jag funderade på att bästella kjolpaket til min Gilf IV. men jag vet inte om man kan lita på deras hemsidan och skicka pengarna till de!

hemsidan är : http://www.tuningzone.pl/?pageid=747&lang=en

är det någon som har handlat därifrån innan eller vet om hemsidan som kan hjälpa mig vore jätteschysst!

Peugeot 206 GTi

Kettunen
10 maj 2007
Do it. Det finns några här i garaget som har beställt från polen osv. Vilken land kommer dom från???

1 813 Inlägg
10 maj 2007
jag hade provat att beställa nått som tex ögonlock lr nått bara för å testa var inte så dyrt till golf 110:- blir det väl svenska knappt 12 euro ?!   du fölorar inte så mkt på det om det inte funkar skulle det då funka så kan du beställa det du hade tänkt sen=)

Åk före du så väntar jag på dig där..!

Colaberoende
1 219 Inlägg
13 maj 2007
Jag kanske inte ska skriva här nu för jag har nyss kommir hem från en fest men det finns otroligt många p Garaget som har beställt från Tuningzone och jag kommer göra det själv sanrt.

Vissa är missnäöjda med passformen och vissa är missnöjda med att sakerna har gått sånder i frakten men de flesta verkar vara positiva med beställnigarna från denna sifan.

Jag komer som sagt beställa från dom även om jag har hört negativa sekaer. Jag går mer poå dom positiva.

Mvh. Ena

SSS -12
3 217 Inlägg
13 maj 2007
Ena skrev:
Jag kanske inte ska skriva här nu för jag har nyss kommit hem från en fest men det finns otroligt många på Garaget som har beställt från Tuningzone och jag kommer göra det själv snart.

Vissa är missnöjda med passformen och vissa är missnöjda med att sakerna har gått sönder i frakten men de flesta verkar vara positiva med beställningarna från denna sidan.

Jag kommer som sagt beställa från dom även om jag har hört negativa saker. Jag går mer på dom positiva.

Mvh. Ena

Du är ganska ursäktad Ena, du brukar uppföra dig... Jag rättar ditt inlägg så är skadan ogjord wink

Ps. Känner mig low-life just nu Ds.

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

1 997 Inlägg
13 maj 2007
Ja blev sugen på beställa grejjer till min bil därifrån. fanns ju ändå lite grejjer! smile

egen företagare
630 Inlägg
13 maj 2007
dom går att att lita på, finns till och med folk här i sverige som är sponsrade av dom Kalle Hassel tex...

4 571 Inlägg
13 maj 2007
Helt klart att lita på!

Jag Beställde min nya front där och passformen var väldigt mkt bättre än från extremedimensions som ändå är en ganska stor firma i usa.

Sedan fick jag en bakspoiler som den med hade väldigt bra passform för dom tyckte synd om mig eftersom extremedimensions skickat ut sånt skräp till mig.

Visst dom kanske inte kan så bra engelska om man mailar dem osv
och ja det kan vara en liten spricka eller flisa borta när paketet kommer fram, men det är ju fraktbolagens fel oftast.

Slutsats: jag köper hellre tex en frontspoiler från polen för 2400:- inklusive frakt hem till dörren
Än att göra det från extremedimensions för 4500:-

Jag ger dem +++++ (5 plus)

811 Inlägg
13 maj 2007
WoW bra billigt på Tuningzone. Dom hade samma grejer som jag har tittat på hos Gup-tuning.se

Det jag har kollat på skulle kosta drygt 6k hos Gup-tuning och 3500 hos Tuningzone. Kan mycket väl bli därifrån istället och lägga som andra 2500 kronorna till lackeringen.

Vore lite kul att veta vad Frakten skulle bli. derast shipping cost calculator verkar inte funka sad
Senast redigerat av Droors (13 maj 2007)

DraMinBil.nu
1 016 Inlägg
13 maj 2007
Tuningzone är inga problem med. bara att beställa och njuta.

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )

1 418 Inlägg
13 maj 2007
Ska pröva att beställa ny front till bmwn så fort jag har pengar.

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

3 390 Inlägg
14 maj 2007
Golf_IV skrev:
hej
jag kollade på en polsk styling butik på nätet , och där kan man köpa mycket billigare produkter.Jag funderade på att bästella kjolpaket til min Gilf IV. men jag vet inte om man kan lita på deras hemsidan och skicka pengarna till de!

hemsidan är : http://www.tuningzone.pl/?pageid=747&lang=en

är det någon som har handlat därifrån innan eller vet om hemsidan som kan hjälpa mig vore jätteschysst!

Dom verkar ju ha en del men det händer ju fan inget när man trycker typ på "spoilers" och sen på "Saab"..... Det står ju (12) bredvid och då antar jag att det står för att det är 12 produkter under kategorin "saab" eller ?? samm amed universal delen, får inte fram någe där heller.....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 390 Inlägg
14 maj 2007
Fan, dom två kategorier i under "spoilers" som jag vill in på (saab och universal) är dom två som det inte kommer fram någe när man trycker på dom sad   surt..........

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

67 Inlägg
15 maj 2007
ursäkta mig! lånar tråden med en liten fråga! ni som beställt från tuningzone.pl, hur lång tid tar det innan man får hem grejjerna?

Rätt hastighet kan rädda liv, Men full fart sparar tid!

15 Inlägg
19 maj 2007
Trådstartare
Det va precis vad jag skulle fråga! själv har beställd ett par ögonlock till min golf IV för ca 10 dagar sen men har inte fåt de än! men det kanske tar en liten stund
men ni som har handlat därifrån innan kan skriva hur långt tid det tog att få fram grejerna?

Peugeot 206 GTi

811 Inlägg
22 maj 2007
Ska beställa front kjolar och ny bumper från Tuningzone i slutet på veckan. Tänkte höra om Det är lång väntetid. Vet att det kan vara 14 dagar och sånt. Det jag ska ha verkar finnas hemma enligt hemsidan i alla fall.

Men när folk har väntat 2 veckor på ett par ögonlock så kan man ju börja fundera lite.

1 010 Inlägg
22 maj 2007
WeDo skrev:
Fan, dom två kategorier i under "spoilers" som jag vill in på (saab och universal) är dom två som det inte kommer fram någe när man trycker på dom sad   surt..........

samma sak på alla opel vectra b saker.
Fast sen scrolla ja ner...då ligger de längst ner på sidan :p
kika där wink

3 390 Inlägg
22 maj 2007
JockeT skrev:
WeDo skrev:

samma sak på alla opel vectra b saker.
Fast sen scrolla ja ner...då ligger de längst ner på sidan :p
kika där wink

Neee, det gör ju inte det iaf... Får du (eller någon annan här) fram något om ni trycker på Saab eller Universal ???

Sök