skönaste kommentarerna ni fått om er bil.

Jones
1 juni 2007 · 19 Inlägg

idag strax innan jag skulle åka på jobbet så stog det en 850 ute på min parkering och tittade på min bil. tänkte inte så mycket mer på de, han var väl nyfiken=) när jag sen gick ut 4 minuter senare stod han kvar å när jag skulle öppna dörren så sa gubben (som var ungefär minst 60): ursäkta, jag måste fråga vad heter modellen på den här bilen? audi a4 svarade jag varefter han svarade; bara de? den måste väl heta någe mer? den ser ju så annorlunda ut. sen stog vi å pratade lite om bilen å han var rätt nöjd över att han hade fler hästar en mig=)

så kom jag å tänka på att de vore en bra tråd. vad har ni fått för sköna kommentarer om era bilar?

Senast redigerat av Jones (1 juni 2007)

Hällre ölmage än bröstmjölk
M155E Högerstolsrallyåkare
1 juni 2007 · 114 Inlägg

När jag skulle åka till och besikta VOCaren på bilprovningen i Uppsala så hade min kära sambo sagt fel till mig så jag åkte till fel besiktningsstation (det finns 2 st i Uppsala).

Men jag åkte iallafall glatt till besiktningen och parkerade vocaren på planen utanför och kliver in och ska knappa in regnummret i datorn, då den naturligtvis inte hittar min bokade tid...så jag går tillbax till bilen och skall ringa killen så ser jag en samling på ca 10 st äldre män i ca 50-60 års åldern stå samlade runt bilen och tittade nyfiket in i bilen....
Liten som jag är märkte de tydligen inte att jag kom tillbax så jag stog bakom dom och fick ursäkta mig fram till bilen.....Vilka miner dom hade när dom såg att det va jag som körde bilen haha dom trodde väl aldrig att en tjej körde den bilen...
Men iallafall så var jag som sagt på fel station och jag gick in igen och skulle prata med grabbarna i besiktningshallen om dom kanske kunde hjälpa mig ändå, det va ju tävling helgen efter!
De snälla grabbarna lät mig komma in på en gång och när ja gick ut igen för att hämta bilen så var det samma samling gubbar där igen...
De var så trevliga och frågade om det var min bil och gav mig komplimanger för den, dom frågade tom om den var till salu! smile

På vägen hem körde jag genom drive through´n på Mc Donalds och köpte en kaffe...och ja trodde ögonen skulle trilla ur på killen som tog emot min beställning...ja antar att de inte är så vara att se en rallybil vid Mc Donalds tongue

*~ Never Drive Faster Then Your Angel Can Fly... But You Can Give Her A Hard Workout ;) ~*
decib3L Körv
1 juni 2007 · 3 535 Inlägg

Det var väl ikväll när det stog folk å dansade å pekade på mina dekaler, haha..

Truckdriving Man
AE92
1 juni 2007 · 10 Inlägg

Jag hade en Honda CRX förut som jag blev stannad med titt som tätt antagligen för att den lät ganska mycket :-D iaf en av gångerna så var det en kvinnliga och en manlig polis som stannade mig ville se på lappen och jag fick snubben bad mig blåsa i alkomätaren samtidigt som tjejen gick runt min bil hon frågade först om jag hade hål på avgassystemet! det tror jag inte sa jag, den lät så här när jag köpte den iaf och när jag besiktigade..
då kommer hon med den kvicka repliken det är en porsche eller hur? jag höll på att skratta OCH gråta ihjäl mig när jag rättade henne och berättade att det var en honda.

Bilen jag har nu är det många som har frågat vad det är för någon bara :-|

ha det alla garagare....

Caffe
1 juni 2007 · 1 436 Inlägg

"Du och din raggarsaab." Flickvännen om mitt bilintresse.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
RacingBunny
1 juni 2007 · 508 Inlägg

Ja min va nog när jag blev stoppad av polisen och den ena av dom kommenterade mitt "nice ass!" står ju så på bilens bakdel haha big_smile

tecman
1 juni 2007 · 1 741 Inlägg

en tjej som kommer cyklande förbi :" är det en ferarri?!
jag: "HAHAHA nää inte driekt "

man kanske skulle ha ljugit wink

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.
Izual
1 juni 2007 · 4 571 Inlägg

Stannade på icaparkeringen innan jag hade börjat vansinnesprojektet med min röda.
En mor och en 10-12 årig son går just ur bilen som jag parkerade bredvid och pojken ser helt
frälst ut ögonen är lika stora som tallrikar.

Ett par minuter efter inne på ica så ser jag pojken och hans mamma, dom står på ena sidan av en hylla och jag går förbi på andra sidan.

Då hör man lilla pojken säga - mamma mamma den där killen har en porsche!

______________-

Fått höra att man har det mesta ingen hajar att det är en mazda, inte lätt för medelsvensson när man emblem strippat bilen.

Rangordning för gissningarna:
Toyota
Nissan
Honda
Porsche

Tillslut säger man :
-Det är en Mazda 
-Jaha! en såndär miata med wankel va?
*vill sjunka genom jorden*

clio_blue
1 juni 2007 · 128 Inlägg

En av d bästa grejerna som hänt är att jag körde med polarna en solig dag genom en park i malmö där det var 30 gräns... Så kör vi med rutorna nere..glider fram liksom.. så är det 3-4 tjejer på en liten backe lite längre bort, i 17-20 års åldern... Och när de får syn på bilen skriker dom PIIMPPP MY RIIDDEEEE!!!! hahahaha

Senast redigerat av clio_blue (1 juni 2007)

---2Fast 2Furious---
Clio V6
ToTTeN Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
1 juni 2007 · 3 585 Inlägg

fick en härromdagen... "snyggt med felplaserade viper stripes" wtf det är inte felplaserade viper stripes.. dem är rättplaserade smile (och inte viper tongue)

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
BMW E36 M50B30 Turbo "Team Disaster Racing" (1992)
Opel Ascona A "BMW Motor" (1975)
Arabico
1 juni 2007 · 70 Inlägg

Igår fick jag frågan om jag fick plats med en dykutrustning i min bil haha. big_smile

BMW 325i "Beemer" (2005)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
1 juni 2007 · 5 753 Inlägg

"faan det måste ju vara skitkul med en sierra cosworth, det skulle jag också vilja ha" har jag bland annat hört tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Sportsedan
1 juni 2007 · 457 Inlägg

"Det var stora fälgsidor" sa en tjej om mina 20"are hehe big_smile

Man skall behandla andra som man själv vill bli behandlad...
Saab 9-5 Aero Griffin "Projekt gubbräcer II" (2009)
ironhead volvoraggare
1 juni 2007 · 4 776 Inlägg

fick frågan än gång om min bil hehe persoen sa- är det din bil -nää sa jag det är grannens och just nu snor jag den. så låste jag upp bilen med mina nycklar och drog i väg. ni skulle sätt minen på gubben asså

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
_fillan_ med lem
1 juni 2007 · 1 925 Inlägg

""""Mycket fin. Ett tipps köp ett steg 2 chipp till den så går den som en raket. Tro mig jag vet jag har rastat trimmade M5or med en sån bil många gånger.""""


steg 2 chip ? samma chip som steg 1 ju smile ...rastat trimmade m5or ? hmm ,,den gick bra den saaben med steg 2 chip iaf big_smilebig_smile

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !
Bubbaman Byfåne
1 juni 2007 · 368 Inlägg

"Är det en celica?" ,Då började jag nästan gråta -"Nej det är det inte" -"men fan... är det en sån där Probe?", då gick jag och la mig.

porsche80
1 juni 2007 · 37 Inlägg

När jag hade Porschen så var jag på stan och skulle fika, parkera lite avsides för att inte få några dörruppslag på bilen, varav jag ser en äldre herre stega fram fort till mig medans jag låste bilen, deta var vad han sa

Han- Är den din bil
Jag- Ja
Han med sur blick och min- Jasså du åker sån där nazistvagn

vad säger man där stod jag som ett fån och små garva för mig själv... tycker det var en bra komentar....

Senast redigerat av porsche80 (1 juni 2007)

Ja vad ska man säga...........
ironhead volvoraggare
1 juni 2007 · 4 776 Inlägg

porsche80 skrev:
När jag hade Porschen så var jag på stan och skulle fika, parkera lite avsides för att inte få några dörruppslag på bilen, varav jag ser en äldre herre stega fram fort till mig medans jag låste bilen, deta var vad han sa

Han- Är den din bil
Jag- Ja
Han med sur blick och min- Jasså du åker sån där nazistvagn

vad säger man där stod jag som ett fån oc små garva för mig själv... tycker det var en bra komentar....

han gilla inte porche i varje fall

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Mrsky
1 juni 2007 · 218 Inlägg

hehe inga direkta kommentarer ännu men det är roligt att köra in på mcdriven med R33an...har inte hunnit men snart ska jag nog backa igenom smile

Projekt: SKYLINE - THE WHITE DOPE
Nissan Skyline R33 GTS25T "The White Dope" (1995)
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
1 juni 2007 · 5 753 Inlägg

Mrsky skrev:
hehe inga direkta kommentarer ännu men det är roligt att köra in på mcdriven med R33an...har inte hunnit men snart ska jag nog backa igenom smile

haha nåra polare till mig börnade i driven på donken och då fick dom ingen mat roll

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang