Dum och okunnig som man är så tänkte be om raka svar från dom experter som finns här om de skulle finnas nån tid över för att svara lite snabbt, letat lite överallt även här men har inte rakt förstått svaren.
Har som sagt en saab 900 2.0t -96a som jag nu tänkte först undra om de är LMM på den? läst lite för mkt och då bland annat om trionic systemen och vilket som finns i min bil 5 lr 7 ? Då jag tror att jag har trionic 5 dvs den utan LMM, alltså kan man sätta dit öppet filter samt öppen dumventil eller är det då styrsystemet blir ett problem??
Finns ju även som man pluggar returen och sätter filter på dumpen men blir det då inte samma som öppen, och kan de skada något eller? För mkt tankar så täntke lite raka och enkla svar skulle hjälpa
Dum och okunnig som man är så tänkte be om raka svar från dom experter som finns här om de skulle finnas nån tid över för att svara lite snabbt, letat lite överallt även här men har inte rakt förstått svaren.
Har som sagt en saab 900 2.0t -96a som jag nu tänkte först undra om de är LMM på den? läst lite för mkt och då bland annat om trionic systemen och vilket som finns i min bil 5 lr 7 ? Då jag tror att jag har trionic 5 dvs den utan LMM, alltså kan man sätta dit öppet filter samt öppen dumventil eller är det då styrsystemet blir ett problem??
Finns ju även som man pluggar returen och sätter filter på dumpen men blir det då inte samma som öppen, och kan de skada något eller? För mkt tankar så täntke lite raka och enkla svar skulle hjälpa
Mkt tacksamför svar!! mvh
-Du har T-5(röd tändkassett)
-ingen LMM
-går bra me öppet filter och dump -plugga returslangen med filter är samma sak som en öppen dump.. filtert är för att det inte ska kunna komma in skit via dumpen... inte så stor risk me tanke på att när dumpen är öppen så pyser det ut massa luft genom den
Det låter skit gött med pluggad retur, lätt att fixa med
inte provat med orginalet än men provade för en stund me polarens öppna dump för kul se om den fungerade då han precis köpt den pustade på ganska bra dock så fick den inte plats när man skulle stänga huven så de var inget att ha .
Det låter skit gött med pluggad retur, lätt att fixa med
inte provat med orginalet än men provade för en stund me polarens öppna dump för kul se om den fungerade då han precis köpt den pustade på ganska bra dock så fick den inte plats när man skulle stänga huven så de var inget att ha .
haha okey joo men orginal boschen vet man ju får plats
Det låter skit gött med pluggad retur, lätt att fixa med
inte provat med orginalet än men provade för en stund me polarens öppna dump för kul se om den fungerade då han precis köpt den pustade på ganska bra dock så fick den inte plats när man skulle stänga huven så de var inget att ha .
haha okey joo men orginal boschen vet man ju får plats
vill man det ska låta köp en kolvdump liknande den jag har, den har en stor tratt och pyser på riktigt bra det är så folk vänder på huvudet när man kommer iaf
vill man det ska låta köp en kolvdump liknande den jag har, den har en stor tratt och pyser på riktigt bra det är så folk vänder på huvudet när man kommer iaf
//Silver
hehe mm provade men nästan en sån du har, lät för mkt speciellt när resterande på motorn är org en så länge, den jag provade hade 2 trattar så det var bara hålla i kepsen
vill man det ska låta köp en kolvdump liknande den jag har, den har en stor tratt och pyser på riktigt bra det är så folk vänder på huvudet när man kommer iaf
//Silver
hehe mm provade men nästan en sån du har, lät för mkt speciellt när resterande på motorn är org en så länge, den jag provade hade 2 trattar så det var bara hålla i kepsen
Det ska låta när det dumpas:P det är iof litta tradet att bara ha dumpljud å inget mer... men min brölar litta, sörplar litta å dumpar litta