BLUFF ---> www.myspons.se

Mäki Långsam Perfektionist
10 september 2008 · 4 800 Inlägg

ewrs skrev:
Jag fick för nästan ett år sedan nu ett brev där det stod att förundersökningen lagts ner.

Jag blev alldeles nyss uppringd av polisen i Örebro som talade om att ärendet har tagits upp igen.

Hoppas det går någon vart nu. smile

YES! Inte en dag för tidigt smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Droors
10 september 2008 · 811 Inlägg

bara att hoppas han får det som han borde fått för längesedan. kanske är flera som varit missnöjda/lurade

J-P-R DO IT LOW STYLE
10 september 2008 · 1 342 Inlägg

Då får vi hoppas att det blir något denna gång då..

MrTobias
10 september 2008 · 1 297 Inlägg

J-P-R skrev:
Då får vi hoppas att det blir något denna gång då..

har du betalat in en gång till eller? smile

J-P-R DO IT LOW STYLE
10 september 2008 · 1 342 Inlägg

MrTobias skrev:

J-P-R skrev:
Då får vi hoppas att det blir något denna gång då..

har du betalat in en gång till eller? smile

Ja absolut. Lika mycket som förra gången - dvs inget big_smile

Coddas ProWanker
10 september 2008 · 211 Inlägg

Droors skrev:
bara att hoppas han får det som han borde fått för längesedan. kanske är flera som varit missnöjda/lurade

inte av myspons utan av ridetech.se   de är enligt mig skyldiga åtminstånde 498 kr för ett ej passande rattnav.   Köpte det av dem då de sa att det sk passa men inte då. .  bara vart strul sen dess.  kan man anmäla dem?

www.supramannen.com Sveriges trevligaste forum^^
roxe Jesus didn´† Tap
10 september 2008 · 1 146 Inlägg

Skitföretag.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..
Gulmun * Klåpare
11 september 2008 · 1 718 Inlägg

Hehe.. Nu ska jag registrera nyhetsbrev från alla sajter jag kan hitta till myspons mail. Skit ska skit ha! big_smile

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
MrKerm Avstängd
11 september 2008 · 1 557 Inlägg

Lindgren_ skrev:

Amstaff skrev:
haha typiskt Sverige, sidan finns kvar, myndigheterna gör inget smile

Vad ska dom göra ?

Det dom har gjort är bara sjukt jävla dåligt..

Men dock är det inte olagligt..

Vadå inte olagligt ??? Gäller bara o ha mamma på rätt ställe sålöser sig allt mad
Hoppas verkligen det händer något denna gången !! Eller att någon tar saken i egna händer så det faktiskt händer något !!! Fan vilket miffo mad

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se
Lindgren_
11 september 2008 · 2 644 Inlägg

MrKerm skrev:

Lindgren_ skrev:

Amstaff skrev:
haha typiskt Sverige, sidan finns kvar, myndigheterna gör inget smile

Vad ska dom göra ?

Det dom har gjort är bara sjukt jävla dåligt..

Men dock är det inte olagligt..

Vadå inte olagligt ??? Gäller bara o ha mamma på rätt ställe sålöser sig allt mad
Hoppas verkligen det händer något denna gången !! Eller att någon tar saken i egna händer så det faktiskt händer något !!! Fan vilket miffo mad

Berätta vad som är olagligt ? visst dom lurar folk mensom jag fattat har dom inte gjort det på ett olagligt sett..

Senast redigerat av Lindgren_ (11 september 2008)

Johan Lindgren
jerky "the real jerk"
11 september 2008 · 301 Inlägg

borde vi inte ha en "svartlista" här på garaget på sidor som inte är så seriösa? eller är det förbjudet? skulle ju underlätta lite så man vet vilka sidor som blåser en.

as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!
evilaudio
11 september 2008 · 16 195 Inlägg

Lindgren_ skrev:

MrKerm skrev:

Lindgren_ skrev:

Vad ska dom göra ?

Det dom har gjort är bara sjukt jävla dåligt..

Men dock är det inte olagligt..

Vadå inte olagligt ??? Gäller bara o ha mamma på rätt ställe sålöser sig allt mad
Hoppas verkligen det händer något denna gången !! Eller att någon tar saken i egna händer så det faktiskt händer något !!! Fan vilket miffo mad

Berätta vad som är olagligt ? visst dom lurar folk mensom jag fattat har dom inte gjort det på ett olagligt sett..

själv anser ja inte att dom lurat folk.. e man så DUM så man går på nåt likande så får man skylla sig själv..

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Coddas ProWanker
14 september 2008 · 211 Inlägg

Gulmun skrev:
Hehe.. Nu ska jag registrera nyhetsbrev från alla sajter jag kan hitta till myspons mail. Skit ska skit ha! big_smile

haha!

www.supramannen.com Sveriges trevligaste forum^^
TurbOla Reservdansk
14 september 2008 · 6 271 Inlägg

Nu har jag läst igenom hela tråden... *PUST*

Märkligt att så många säger att de har anmält, och sen polisen säger att de knappt fått in några anmälningar...
Antingen har polisen enormt dålig samordning, eller så säger folk att dom anmäler, men gör det ej.

MySpons.se skrev:
§9 - Copyright ©
MySpons logotyper, namn, sidinnehåll, bilder banners, texter och annat material under domänen www.myspons.se är copyright skyddat och får endast användas utav MySpons, godkända samarbetsföretag eller med MySpons medgivande för marknadsföring. Alla annan publicitet är olaglig och faller under upphovsrättslagen och kommer att beivras.

Det låter som om man inte får tala om MySpons.se ens. big_smile

Senast redigerat av TurbOla (14 september 2008)

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet
rough_boy
14 september 2008 · 811 Inlägg

Är det någon som kan sponsra mig med en huv? till polo caddy ibiza eller cordoba?

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
KimVsWorld Mästare
14 september 2008 · 2 947 Inlägg

rough_boy skrev:
Är det någon som kan sponsra mig med en huv? till polo caddy ibiza eller cordoba?

W00t?

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
rough_boy
14 september 2008 · 811 Inlägg

KimVsWorld skrev:

rough_boy skrev:
Är det någon som kan sponsra mig med en huv? till polo caddy ibiza eller cordoba?

W00t?

Jag behöver en huv till min cordoba! olo caddy ibiza passar. någon som kan sponsra mig med en?

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
Natural
14 september 2008 · 431 Inlägg

jag behöver en ny kärring.. Någon som kan sponsra?

KimVsWorld Mästare
14 september 2008 · 2 947 Inlägg

Pengar.. Någon som har lite över?

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
rough_boy
14 september 2008 · 811 Inlägg

va så jävla spydiga då

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang