Angående: Träff i Göteborg Onsdagar Järnbrott kl 19:00!

illegal_streetracer
9 augusti 2007 · 178 Inlägg

Det är inga problem med den nya platsen jag tycker den är suverän plus att vi åker in till stan sen så jag är nöjd jag tror alla e de

Volkswagen GOLF 3 "VR.SEXICH" (1997)
Mitsubishi EVO "EVOZ" (2006)
Ford RS "KERMIT" (2010)
Zairon Tyskstuk.se
9 augusti 2007 · 630 Inlägg

Det är superkul att så många dyker upp och gillar nya platsen!
Men till det tråkiga.. sommaren är påväg mot sitt slut och varje onsdag med sol kan samtidigt vara den sista sad

Så till nästa vecka, Ring ALLA ni känner och inte känner. Även om dom bor en bit bort!
Vi ska visa resterande sverige att Göteborg vet hur en onsdagsträff ska gå till! smile
120 är mkt, men vi kan bli fler!!

JJ-U
9 augusti 2007 · 33 Inlägg

väldigt bra träffigår...gött att man bor i frölunda oxo big_smile tycker det är en väldigt bra parkering ses nästa vecka då

Jj-u
BMW 325im "E30" (1988)
Jonni
9 augusti 2007 · 1 256 Inlägg

Tänk på att nästa vecka är det "Göteborgskalaset" eller Kulturkalaset som det heter, det kommer att vara sjukt mycket folk i stan då! Vi lär ju kunna träffas en timme tidigare och åka i samlad cruising!

svarten
9 augusti 2007 · 34 Inlägg

Jonni skrev:
Tänk på att nästa vecka är det "Göteborgskalaset" eller Kulturkalaset som det heter, det kommer att vara sjukt mycket folk i stan då! Vi lär ju kunna träffas en timme tidigare och åka i samlad cruising!

Det låter som en riktigt trevlig ide.lollol
Är det några mer som hakar på ideen?
Det finns väl inga fartgupp i Göteborg??hmmhmm
För då får iallafall jag problem.Har 3,5 cm fritt under.tongue

Ford Mustang GT Eleanor cab "Blackbird" (2006)
Zoltrix
10 augusti 2007 · 438 Inlägg

Zairon skrev:
Det är superkul att så många dyker upp och gillar nya platsen!
Men till det tråkiga.. sommaren är påväg mot sitt slut och varje onsdag med sol kan samtidigt vara den sista sad

Så till nästa vecka, Ring ALLA ni känner och inte känner. Även om dom bor en bit bort!
Vi ska visa resterande sverige att Göteborg vet hur en onsdagsträff ska gå till! smile
120 är mkt, men vi kan bli fler!!

120 bilar på senaste träffen, inte illa........

Erick
10 augusti 2007 · 4 767 Inlägg

Zairon skrev:
Det är superkul att så många dyker upp och gillar nya platsen!
Men till det tråkiga.. sommaren är påväg mot sitt slut och varje onsdag med sol kan samtidigt vara den sista sad

Så till nästa vecka, Ring ALLA ni känner och inte känner. Även om dom bor en bit bort!
Vi ska visa resterande sverige att Göteborg vet hur en onsdagsträff ska gå till! smile
120 är mkt, men vi kan bli fler!!

Om det är dåligt väder eller kallt får vi trängas inne på BK och tjöta och äta big_smile

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
Zairon Tyskstuk.se
10 augusti 2007 · 630 Inlägg

Erick: haha, japp! om vi leker med tanken att det kommer 120 bilar nästa gång.. o alla har med sig minst 1 kompis i genomsnitt, vissa har ju fler med sig.. medans andra kommer dit själva så det jämnar ut sig... o alla ska käka samtidigt. det är alltså 240 pers inne på BK. Hoppas dom har extra personal big_smile

Erick
10 augusti 2007 · 4 767 Inlägg

Zairon skrev:
Erick: haha, japp! om vi leker med tanken att det kommer 120 bilar nästa gång.. o alla har med sig minst 1 kompis i genomsnitt, vissa har ju fler med sig.. medans andra kommer dit själva så det jämnar ut sig... o alla ska käka samtidigt. det är alltså 240 pers inne på BK. Hoppas dom har extra personal big_smile

Haha ja jävlar tror knappt det går in så många i deras lilla resturang big_smile big_smile big_smile

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
Karlzzon Bil och MC guru
13 augusti 2007 · 272 Inlägg

Okej grabbar, ny vecka...nya möjligheter! Det är göteborgs/kulturkalaset och jag hoppas vi syns på parkeringen utan för Siba/järnbrott på Onsdag igen!! Glöm inte att ta med en polare eller 15! smile

Martin. EVO 6 1,753 Kg/Hk www.fastone.se
Mitsubishi LANCER EVO 6 "M38TR edition" (2001)
Sahlis
13 augusti 2007 · 103 Inlägg

Ja kommer LÄTT på onsdag nu^^ Åh cruisa i stan sen... värsta härligt ju:D om d nu e bra väder d vill säga...men tittar nog in på BK om d regnar ^^ haha

Better stay on the road, the road to heaven
Tuhkanen
13 augusti 2007 · 582 Inlägg

klart man kommer dit, va grymt roligt förra gången och sen in te stan smile

dadde
13 augusti 2007 · 2 164 Inlägg

15/8 kommer jag ner me Saaben tongue hoppas vädret tillåter att man har taket nere smile ses där!! big_smile

"Life´s too short to drive a boring car"
hasselblad
13 augusti 2007 · 1 Inlägg

Jag kommer med! Ska ringa alla jag känner:D

Mr_Redbull Evolution Garage
14 augusti 2007 · 478 Inlägg

Ska försöka ta mig dit denna onsdagen, får se om jag lyckas.
är ju helt färdig på kvällarna hmm

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
hedley Saaboholic
14 augusti 2007 · 3 129 Inlägg

Suck.. jobbar eftermiddag denna veckan :mad

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Erick
14 augusti 2007 · 4 767 Inlägg

Japp nu börjar det dra ihop sej! big_smile

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
Akakapukko
14 augusti 2007 · 1 779 Inlägg

till vadå tongue ny onsdag eller vallåkra?

tänkte på de med om de bär av till götaplatsen imon med så kommer de ju vara bra mycke fyllon där pga kalaset

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum
Volvo S40 T4 "5 Bultad" (2003)
smen
14 augusti 2007 ·

jepp underbart kom inte för sent då kanske det blir problem att få plats wink

Erick skrev:
Japp nu börjar det dra ihop sej! big_smile

Mvh
Erick

Erick
14 augusti 2007 · 4 767 Inlägg

akakabot0 skrev:
till vadå tongue ny onsdag eller vallåkra?

tänkte på de med om de bär av till götaplatsen imon med så kommer de ju vara bra mycke fyllon där pga kalaset

Denna tråd behandlar enabart onsdagar i göteborg big_smile Så volvofesten får diskuteras i någon annan tråd wink

Göta lär vi inte åka till eftersom dom har spärrat av där och byggt en stor scen över hela götaplatsen. smile

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang