Tjenare
Ska köpa mig en ny bil inom en snar framtid då jag krockat min nuvarande bil. Jag är ute efter en turbo bil och den senaste tiden så har jag blivit väldigt sugen på en 850 Turbo.
Min budget ligger mellan 50000 - 60000kr, har kollat en del på blocket runt den prisklassen, men hittar inte så många intressanta, då de inte uppfyller mina krav. Jag vill ha en manuell då automat är tråkigt, sen vill jag hällst ha en lågmilare, under 20000 mil.
Vet inte riktigt om jag vågar köpa en 850 Turbo som rullat mellan 20000 - 25000mil? Även om den är fullservad? Jag vet att miltalen inte egentligen spelar någon roll om bilen är servad som den ska osv, men de känns bara ostabilare på något sätt
Vad är de vanligaste problemen på just 850 Turbo? Vill gärna ha lite kött på benen innan köp, vill ju inte köpa mig en med massa problem.
Har sökt i forumet om just 850 Turbo men har inte hittat någon intressant information.
Så alla ni som kan något om denna bil, skriv så mycket som möjligt, all information är viktig
//Pappilicious