4872
Sök

Köpråd VR6.

146 Inlägg
14 oktober 2007
Trådstartare
Tjena mors! Grymt sugen på en Golf/Vento VR6. Tänkt som ett renoveringsobjekt, budgeten är ganska låg.. så har inte råd att lägga 50k i inköp. Tänkte mig nått i kanske 10-15 000kr klassen.
Motorn o så ska väl plockas isär.. Så vad tror ni om detta? Något jag bör tänka på?

Ev. turbokonvertering någongång i framtiden., Hur funkar det på en VR6:a ?

Lite lulligt skrivet jag vet, men hoppas ni förstår. smile Tack på förhand! M.V.H / Freppazz

Biltokig
870 Inlägg
14 oktober 2007
Freppazz skrev:
Tjena mors! Grymt sugen på en Golf/Vento VR6. Tänkt som ett renoveringsobjekt, budgeten är ganska låg.. så har inte råd att lägga 50k i inköp. Tänkte mig nått i kanske 10-15 000kr klassen.
Motorn o så ska väl plockas isär.. Så vad tror ni om detta? Något jag bör tänka på?

Lite lulligt skrivet jag vet, men hoppas ni förstår. smile Tack på förhand! M.V.H / Freppazz

All fakta du behöver och mer ändå hittar du på http://www.Vr6.nu/
Turbokonvertering på Vr6an ger grymt mycket iaf, även om detta finns det mycket info om på forumet jag länka till!

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.

146 Inlägg
14 oktober 2007
Trådstartare
Mr_Gear skrev:
Freppazz skrev:

All fakta du behöver och mer ändå hittar du på http://www.Vr6.nu/
Turbokonvertering på Vr6an ger grymt mycket iaf, även om detta finns det mycket info om på forumet jag länka till!

Tackar tackar!
Okej, låter bra det! smile

Sök