2677
Sök

Ännu en spons tråd

Wankel
1 080 Inlägg
9 november 2005
Trådstartare
sorry, jag förstår om folk börjar tröttna på dessa men jag undrar en sak och antar att det inte kommer bli besvarat i nån av dom andra trådarna..

ungefär vad är rimligt att kräva av en sponsor?
jag menar, har ingen lust att komma till ett ställe och fråga om sponsring på det, det och det, för att sen bli utskrattad..

sen om typ peugeot handlare är bra sponsorer, eller om dom är väldigt svårflörtade..

MDS Västerås

Turbo behov
72 Inlägg
9 november 2005
Det beror väll helt på vad du skall ha sponsring till, å vad de kommer tjäna på att sponsra dej.. lite som 'we scracht your back, you scracht ours"..

8 Inlägg
9 november 2005
om din bil ser bra ut och gör bra reklam för företaget får du bra grejer!

Så har det funkat med mina bilar iaf ...
du måste ju prestera nåt för att få nåt...

Volvo gör traktorer , Saab gör flygplan ;)

645 Inlägg
9 november 2005
Jag funderade också på att skaffa det... Ska importera ett fett widebody kit som jag nog kommer vara ganska unik med i Sverige. Jag ska iaf kolla runt och kolla vad dem kan erbjuda mig...

Men det är bara att ringa, vara trevlig och förklara vad man ska göra med bilen, skicka bilder och se vad dem säger. Sen är det ju självklart att du ska skicka dem ett schema på alla events du ska på.
Senast redigerat av BAD_ROBOT (9 november 2005)

12 086 Inlägg
10 november 2005
Asså.. det krävs ju riktigt nice bil och att du är aktiv på mässor mm för att ett företag ska va intresserat. Dom sponsar ju inte för att va snälla.. dom vill ju att du ska visa upp deras varumärke.

Wankel
1 080 Inlägg
10 november 2005
Trådstartare
jo jag vet att man måste visa upp den, det är ganska självklart...
men borde man se vad dom vill erbjuda först, och sen försöka få upp det lite till?

MDS Västerås

Sök