Tjena. Var iväg till Stockholm eller närmare bestämt Tumba i lördags för att titta på en Eclipse -93. Väl på plats blev jag riktigt förvånad över hur fin den var, endast en liten rostfläck under tanklocket som ska åtgärdas direkt, lite lacksläpp på vingen (Som tur är grundlacken/plasten röd ) och lite lacksläpp på lister men dem hade jag ändå tänkt lackera om röda. Helt grön i projektvärlden är man inte och tur det är plast eftersom man har lite kunskap och erfarenhet av det sen tidigare ( http://forum.moppenet.com/showthread.php?t=20388 ) Synd bara att detta är lite dyrare
Otvättad och blöt nu men ska ta tag i det till veckan Orginal fälgar med vintersulor, fick med ett parti 16" med taskiga sommardäck men dem kommer förmodligen bytas ut emot ett par fina 17" och dem som följde med får då agera vinterfälgar.
snygg bil får du bara litte sänkning på den så blir det nästan som en anan bil. märkte stor skilnad när ja sänkte min under tiden ja hadde orginal front o spoiler på den under byggadet. nja kankse över drivet med annan bil men mycket skönare att köra iallafall. snyggt packet har kollat på det med men byggde eget. lycka till. mvh martin
snygg bil får du bara litte sänkning på den så blir det nästan som en anan bil. märkte stor skilnad när ja sänkte min under tiden ja hadde orginal front o spoiler på den under byggadet. nja kankse över drivet med annan bil men mycket skönare att köra iallafall. snyggt packet har kollat på det med men byggde eget. lycka till. mvh martin
Tack för alla kommentarer Sitter en sänkning på nu ifram vet dock inte hur mycket, din Eclipse såg sjyst ut! Ska på Bilsportmässan nästa helg så får se om det finns något att shopa, hyrt tvätthall på lördag också så då ska den bli ren och fin Slänger nog upp nya bilder då så man får se den i dagsljus.
Var till bilsportmässan och handla lite idag En växelspaksknopp och en bas, får se om jag hinner åka och köpa spånskiva imorgon så man kan sätta igång.
Nu har det snickrats Fast gick inte lika bra när jag skulle klä den tyvär, eller alla sidor förutom den som syns gick bra^^ Så får klä om den när jag köpt mer tyg. Byggde mig en platta under också så jag kan sänka ner slutsteget när jag får det
Shopat
Här har vi den tråkiga sidan med slarvjobb på mattan gör om, gör rätt Lite skitig också och så ska jag skära bort lite överflödig matta längst ner Det där jäkla neonröret leta sig fram igen med, vettefasiken hur jag ska bära mig åt för att få bort det, envis rackare :?
Jag vet att det är svårt att få det bra när man är enarmad som du Olzzon Men ett tips är ju att slipa ner kanterna och kanske lägga lite spackel i kanterna så den är plan. Sen när du klär använder du lim istället för stift
Jag vet att det är svårt att få det bra när man är enarmad som du Olzzon Men ett tips är ju att slipa ner kanterna och kanske lägga lite spackel i kanterna så den är plan. Sen när du klär använder du lim istället för stift
Jag hyvlade kanterna innan jag klädde den så nog är det plant Tack för tipset, får använda lim sen då