Volvo Eller Saab???

Hee-Maan
8 februari 2008 · 3 113 Inlägg

SAAB tycker jag utvecklar sig iaf i design-messigt.. medans vovlo stannar med samma design på alla sina bilar.. hmm deras effekt o motorer håller sig på jämn nivå båda två..

detta kan ju fortsätta i evigheter så varför inte bara låsa tråden?

jag väljer SAAB roll

Semper Fi
airflow Avstängd
8 februari 2008 · 653 Inlägg

epapower skrev:

v4fredde skrev:
VOLVO =Omodern skokartong som skakar och bullrar, inte sköna nackskydd heller känns ungefär lika sköna som en sten :S 240 måste man dessutom dra ut choken på mitt i sommar ;S;S;S

gör mig en tjänst, LÄS FÖR F*N att det inte skulle vara nån pajkastnng på denhär tråden, och snacka om att du är totalt noll på ämnet, vilka bra argument du har emot volvo då, bullrar, osköna nackstöd och måste köra me choken ute på sommaren, ojoj, fråga dig istället hur sexig din V4 är, snacka om bullrig och åka me choken ute ÅRET OM!!

blir så jäkla irriterad på allt skitsnack, bara för man inte giller ett märke så måste man inte klanka ner på andra.. Alla lever väl efter sina förutsättningar, både vad gällande ekonomi och smak.. bara för ja inte gillar alla bilmärken så pratar ja ju inte skit om dem, bättre och vara tyst då=skapar inget irriterande diskussioner..

Frågan löd, SABB LR VOLVO, INGET MER...

ÄNTLIGEN en "volvobög" som sa nåt vettigt, finns många omogna volvoägare, o många korkade "saabbögar" också.

Jag har rätt i vad jag än säger.
NKM-Rani Fotograf
8 februari 2008 · 1 000 Inlägg

har haft både nya volvo & gamla och kör saab nu med ! men lägger min röst för Saab

RANI GILIANA
AUTOMOTIVE PHOTOGRAPHER
WWW.RANISFOTO.SE
Flickr
jerky "the real jerk"
8 februari 2008 · 301 Inlägg

SAAB såklart!!!!

as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!
krutmats
8 februari 2008 · 1 892 Inlägg

som VÄDLIGT partisk i frågan säger jag SAAB  wink

Hamilton
8 februari 2008 · 8 868 Inlägg

Volvo

Fotograf på tierpidag.se
Rille0
8 februari 2008 · 2 021 Inlägg

koeniggseg

Jaguar Xjr "x308 supercharged" (1998)
Viinikka Bas För Ditt As!!!!!!
8 februari 2008 · 443 Inlägg

Volvo ska ju iaf hålla bättre än saab. Gillar inte saab. Merca ska de va. big_smile

The Black Ghost
Viinikka Bas För Ditt As!!!!!!
8 februari 2008 · 443 Inlägg

Men nu e de så här att alla har sin smak på bilar såå. Jävligt onödig tråd. men men.

The Black Ghost
lingua
8 februari 2008 · 2 271 Inlägg

ägt 4 volvo och har en fortarande, dock gillar jag saab också.... Dock inte haft nån så, volvo.

Saab 9000 Talladega "T5.5 Kortmotor" (1988)
Zairon Tyskstuk.se
8 februari 2008 · 630 Inlägg

Saab

Redbull Moderator+
8 februari 2008 · 1 081 Inlägg

Finns ett antal liknande trådar om detta tidigare och alla är lika givande.

Tråd låst.

Vem jag?
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang