2749
Sök

Bilförsäkrings fråga

437 Inlägg
18 mars 2008
Trådstartare
En väldigt enkel fråga vet någon här på garaget.org om bilförsäkringsbolaget Atava.se är bra eller dåligt

Tack

Theres only one way and thats my way,dont like it then take the highway. Just Kidding

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
18 mars 2008
De är väl dom som bara har kundtjänst på nätet och tar betalt när man ska ringa?? Skulle aldrig försäkra min bil där...

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

VW-nörd?
4 332 Inlägg
18 mars 2008
Finns trådar om Atava som e upp mot 10 sidor långa, läs dom????

437 Inlägg
18 mars 2008
Trådstartare
ja men jag har inte hitttat den tråden

Theres only one way and thats my way,dont like it then take the highway. Just Kidding

553 Inlägg
18 mars 2008
De var ju någon som hade krockat sin bil och hade atava försäkring som skrev och följde upp hur det gick, de var väl några månader sedan som den tråden skrevs men wink

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
18 mars 2008
Chrill27 skrev:
De var ju någon som hade krockat sin bil och hade atava försäkring som skrev och följde upp hur det gick, de var väl några månader sedan som den tråden skrevs men wink

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=70612

Den du tänkte på?
Handlade väl mest om SAAB i slutet, men klart läsvärd.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

437 Inlägg
18 mars 2008
Trådstartare
okej jag ska kolla upp dom för jag fick en bra pris från dom därför fråga jag

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
18 mars 2008
Speddy_Gonzales skrev:
okej jag ska kolla upp dom för jag fick en bra pris från dom därför fråga jag

För mig skilde de 1000kr mot Länsförsäkringar. Jag har Länsförsäkringar och blev påbackad i somras. De tog 2 veckor så var skadan fixad och jag betalade inte en krona. Så man får vad man betalar för... Fast Länsförsäkringar är klart billigast av alla jag har kollat.Förutom då Atava där de skillde 1000kr...

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

Tomten
1 065 Inlägg
18 mars 2008
har du en så pass fin bil så kanske det är bäst o ta ett försäkringsbolag som det går att kontakta lätt och är bra att ha o göra med.

437 Inlägg
20 mars 2008
Trådstartare
Tomten skrev:
har du en så pass fin bil så kanske det är bäst o ta ett försäkringsbolag som det går att kontakta lätt och är bra att ha o göra med.

Jo det är sant, avata är nog ingen försäkringsbolag man vill ha kontakt med

Sök