Skulle vilja ha bilen modifierad med blanksvart färg nedtill (under kanten på sidan) och en mörkgrön candylack på övre delen. Gärna en extra bild där brytningen ligger ca 10cm högre upp och följer linjen från framlyktan via sidospegeln till bagageluckan, om ni ser vad jag menar.
Fälgvalet önskar jag vara flatout five från realcar. 18" eller passande.
Eftersom jag inte själv är så haj på att modda bilar i PS så undrar jag om någon skulle kunna modda min bil, skall bygga om den till sommaren så nåt jätte extremt blir kanske svårt att hinna med Men ändå kanske nåt man kan använda som utgångs objekt i bygget
Tack på förhand, bättre bild kommer att införskaffas i helgen :S
En dålig bild jag vet, men den ända jag har för tillfället, bilen är nyligen införskaffad
Tjenixen! Jag skulle vilja ha hjälp med att göra om min bil. Skulle vara roligt att se den i lite Flower Power anda men är väl mer intresserad av att få den att se grym ut. Hoppas bilden jag länkar till duger?
Provar igen då.. ingen som har lust att fixa till min bil lite.. Jag har ganska dåliga bilder men... Det vore kul om någon kunde prova iaf.. Fria händer har ni;)
tjena jag har tvättat min bil nu och hoppas att det blir bättre denna gång:skulle vilja ha ace tyson fälgar,940front med usa blinkers och en fin sänkning.tonade framrutor.classic lackad kanske me.hoppas det ej blir för mycket.mvh lownslow