4061
Sök

Om man ska sälja bilen, börja med högt pris och låta de pruta eller sätta lågt pris direkt?

906 Inlägg
12 maj 2008
Trådstartare
Ja som rubriken lyder, vilket tror ni är bäst? Ska man starta med ett högre pris och låta de pruta eller sätta ett lågt pris direkt? Vilket lockar mest för en köpare?

=)

1 059 Inlägg
12 maj 2008
lagom lågt om du vill bli av med den hyffsat snabbt. Lägre pris så ska man va ärlig på telen om div brister,repor i lack mm.för annars så kommer dom pruta eller bli arga för att den inte är som dom trodde.

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info

2 911 Inlägg
12 maj 2008
Sätt det pris du vill ha och var ärlig med de fel du vet om. Har du satt priset vad bilen är värd kommer folk köpa den för det ändå, sen kommer folk såklart försöka pruta bara vara hård och säga att priset gäller.

* Klåpare
1 718 Inlägg
12 maj 2008
Tänk dig ett pris som du vill ha, lägg sedan på 2-3 tusen. Köparen prutar bort det extra och båda blir nöjda.

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
1 123 Inlägg
12 maj 2008
vilket som man prutar alltid på gamla bilar men går in på bilpriser.se nåt sån kolla hur mkt din e värd vi säger så här de står att din bil är värd 40 lägg ut 35 billigare vid snabbt affär? då kanske du kan släppa vid 27-28lax så har jag alltid gjort

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
12 maj 2008
jag brukar ofta sätta ut grejjor lite halv dyrt och sedan prutmån på det... för man vill väll ha ut så mkt som möjligt eller? wink

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Sök