3172
Sök

Inför: Lundaträffen 13/6 19:30

2 201 Inlägg
6 juni 2008
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/archive/20781/366259_8jhqi1.jpg

Hoppas på fler bilar denna gången.

Datum: 13/6

Tid: 19:30

Plats: Media Markt:s parkering
mittemot Rusta

Avtalsvägen 4, Lund

Karta: http://kartor.eniro.se/query?what=map&a … rkt%20Lund

Max ligger i närheten för er som vill käka
Och även Wash a Car för er som vill tvätta bilen.

Då vi har tillstånd att Media Markt att låna parkeringen så ber vi om att ingen bränner gummi eller skräpar ner

OBS!!   Ligger INTE mitt inne i Lund så ni slipper alla vägbulor mm
Senast redigerat av peter_1976 (13 juni 2008)

2 201 Inlägg
6 juni 2008
Trådstartare
1. Peter_1976 (Honda Civic)

362 Inlägg
6 juni 2008
Låter roligt, lund, stan fylld med skolflickor hahaha.  Sign me up =]

Kollade kartan, varför ett industriområde?
Senast redigerat av MrHennessy (6 juni 2008)

1 866 Inlägg
6 juni 2008
det e inget industriområde! det är ett stort köpcentrum o massa butiker runt om!

362 Inlägg
6 juni 2008
RichiB skrev:
det e inget industriområde! det är ett stort köpcentrum o massa butiker runt om!

okay... men tror jag kommer va upptagen fick nyss ett samtal och kan inte tyvärr komma

Billjudsbyggare
105 Inlägg
6 juni 2008
Kommer ( alltid )

M.V.H Dub Mag

59 Inlägg
6 juni 2008
jag kommer:P

Issa
329 Inlägg
7 juni 2008
ska kolla så ja inte jobbar.. men ja skulle höra av mig till Elin o Andreas.tongue skriver upp mig om ja kan..smile återkommer senare igen smile

CiViC Issa

3 968 Inlägg
9 juni 2008
1. Peter_1976     (Honda Civic)
2. Dub Mag        (Cheva Coach)
3. skaneraggaren  (Volvo 945 Turbo)
4. Andreas79      (Honda Civic)

293 Inlägg
9 juni 2008
ska se om jag kommer ner. finns annat skoj o göra på helger också big_smile

480 Inlägg
9 juni 2008
Kommer kanske, om det blir större intresse än de 4 som är anmälda dvs wink

2 201 Inlägg
10 juni 2008
Trådstartare
eksten skrev:
Kommer kanske, om det blir större intresse än de 4 som är anmälda dvs wink

om alla tänker som du, så kommer ingen   sad
det är ju inte så långt från malmö

5 Inlägg
10 juni 2008
va synd att jag ska tillbaka till Helsingborg innan det! annars hade även jag dykt upp! *nyinflyttad till lund*
hur är det med "race" och andra normala kväll/helg-träffar i lund? är det alltid mediamarkt eller finns det ett annat ställe likt "stattena" i Helsingborg?
(sorry for OT)

If you do not ever take time, then how can you ever have time?

2 201 Inlägg
11 juni 2008
Trådstartare
i lund är det inget som i hbg. det är en social träff.
men jag hade ju tänkt att man eventuellt kan ha en liten cruising nånstans (inte inne i lund)
vi får se vad som händer, hur många som dyker upp eller om alla tänker som Eksten

5 Inlägg
11 juni 2008
jag hade definitivt ställt upp på det mesta iaf smile förutom just i nuläget när man bygger lite i garaget i Helsingborg tongue så då är man lite upptagen på helgerna smile

If you do not ever take time, then how can you ever have time?

480 Inlägg
11 juni 2008
peter_1976 skrev:
men jag hade ju tänkt att man eventuellt kan ha en liten cruising nånstans (inte inne i lund)
vi får se vad som händer, hur många som dyker upp eller om alla tänker som Eksten

haha bara märk ut mig som svarta fåret elelr ngt big_smile

annledningen till att jag tänker så är ju för att det även är hbg.. men lund är närmare, men är det inget större intresse är ju hbg intressantare tongue
Senast redigerat av eksten (11 juni 2008)

2 201 Inlägg
12 juni 2008
Trådstartare
eksten skrev:
peter_1976 skrev:

annledningen till att jag tänker så är ju för att det även är hbg.. men lund är närmare, men är det inget större intresse är ju hbg intressantare tongue

flörlåt, var itne meningen att märka ut dig. men tyvärr tänker många så. ingen har tvingat någon att stanna i lund hela kvällen. kanske köra till till hbg senare istället?

men det är roligt om folk vill komma

www.sideways.nu
136 Inlägg
12 juni 2008
Ja jag kommer dock tillbringa denna helgen på sturup då det är folkfest där... annars är det ju inte direkt allt för långt bort wink hehe

480 Inlägg
12 juni 2008
peter_1976 skrev:
eksten skrev:
peter_1976 skrev:

flörlåt, var itne meningen att märka ut dig. men tyvärr tänker många så. ingen har tvingat någon att stanna i lund hela kvällen. kanske köra till till hbg senare istället?

men det är roligt om folk vill komma

iofs ska ni träffas redan 19:30, så det är inte omöjligt att man kan göra så.. ska kolla upp med han jag åker med om han är sugen på att dra tidigare och en runda inom lund.. fick på mitt blitz avgassystem igår, låter som fan nu smile

3 968 Inlägg
13 juni 2008
Peter! Lund kl 19.30 och Helsingborg sen efter träffen låter som en bra idé, det vore inte fel smile

Sök