3900
Sök

Angånde : Samåkning Från Stenungsund Till säve depå 5 juli "en dag på strippen"

Mekaniker
181 Inlägg
29 juni 2008
Trådstartare
Hej! Tänkte att Det hade varit kul att samåka eller Köra "karavan" ner till Säve depå 5juli. Tänkte att alla som bor i närheten Exempel vis: Tjörn, Orust, Stenungsund och även ni som kommer från uddevalla hållet kan sväga av vi stenungsund och hänga på! ju fler desto bättre!!!lol

Samlingsplatts : Mc Donalds Stenungsund  (extra stopp Mc Donalds i kungälv För er som bor där)
ca 08.30 Mc Donalds i kungälv.

Tid : 08.00 i steungsund. (med tanke på förra året då typ ingen kom in) tongue

Vore kul och se en jäkla lång rad med Fina bilar ner till säve!! ( Ferarri som Opel )

Så hoppas att vi så fall blir många!

SICKA PM ELLER GÄSTBOK SÅ SKRIVER JAG IN ANVÄNDARNAMN OCH BIL GLÖM EJ SÄGA VART NI SKALL ÅKA FRÅN D.V.S STENUNGSUND ELLER KUNGÄLV big_smile

Alltså när vi åkt från stenungsund så svänger vi av vid Kungälv och hämtar upp er där!big_smile (man får ju inte glömma någon) Vid Mc donalds i kungälv då. KL : CA 08.30 i kugälv! SICKA Namn(användar namn och bil så skriver jag upp) big_smile

Lista :

Stenungsund :
1. Erico_4 (Audi Coupe Quattro 20v)
2. AppeN (Volvo 940 Turbo)
3. Gendich (Volvo 945)
4. hedley (Saab ng900)
5. Mackis100 (Volvo s70 T5)
6. Okim (Omega 3000 24v)

Kungälv :
1. X40Mackan (S40 T4)
Senast redigerat av Erico_4 (2 juli 2008)

Det finns två sätt att göra saker på
Fel sätt och mitt sätt ^^

265 Inlägg
29 juni 2008
kan ni inte ta kungälv då big_smile slipper jag åka upp å ner tongue haha

nu med 470 hk

Mekaniker
181 Inlägg
29 juni 2008
Trådstartare
X40Mackan skrev:
kan ni inte ta kungälv då big_smile slipper jag åka upp å ner tongue haha

Vi kan ju sväga av o hämta upp fler i kungälv wink

265 Inlägg
29 juni 2008
jo det skulle vara kanon men går det inte lite tidigare big_smile  på morgonen så slipper man strul som förra året vissa kom ju inte in :S va en av dom tongue

nu med 470 hk

Mekaniker
181 Inlägg
29 juni 2008
Trådstartare
X40Mackan skrev:
jo det skulle vara kanon men går det inte lite tidigare big_smile  på morgonen så slipper man strul som förra året vissa kom ju inte in :S va en av dom tongue

haha, jag var med en av dom tongue aa men vi 08.00 då? i steungsund då?

265 Inlägg
29 juni 2008
8 låter bra å halv 9 i kungälv ? big_smile  så kan jag säker dra med mig ett gött gäng från mina trakter med big_smile

nu med 470 hk

Mekaniker
181 Inlägg
29 juni 2008
Trådstartare
X40Mackan skrev:
8 låter bra å halv 9 i kungälv ? big_smile  så kan jag säker dra med mig ett gött gäng från mina trakter med big_smile

Låter skit bra! då spikar vi 8.00 i stenungsund och ca 08.30 i kungälv! big_smile

172 Inlägg
30 juni 2008
Bra idé igen Eric! Fan du är ju inte så dum som du ser ut wink Ne skojjar med dig big_smile Jag är 8 i Stenungsund!

Stenungsund :

Saaboholic
3 129 Inlägg
30 juni 2008
Jag kanske åker dit och möter upp ifall ingen åker förbi trollhättan på vägen ner tongue

"Liberty of thought is the life of the soul"

287 Inlägg
30 juni 2008
e det ok med en sleeten 945a i så fall IM in.

Saaboholic
3 129 Inlägg
30 juni 2008
jag kommer i min fula typ original ng900 så volvon går nog bra xD

287 Inlägg
30 juni 2008
hedley skrev:
jag kommer i min fula typ original ng900 så volvon går nog bra xD

ok gött

287 Inlägg
1 juli 2008
tänkte om det e någon utan bil som vill med så finns det nog 1 plats i min bil. drog nämligen gängpaj på ena bältet ibak och passagerar sätet e ur just nu men hinner nog få in det innan,farligt att meka bil ljud efter jobbet när man e trött. föresten någon som har lust att köra en lite träff på typ onsdag eller torsdag så man vet vilka ni?

57 Inlägg
4 juli 2008
Måste man åka in i Stenungsund för att hitta McDonalds? Eller vart ligger det?
Sen har jag inte anmält nåt att jag kommer och så. Måste man det för att få ställa ut?

Erico_4 skrev:
Hej! Tänkte att Det hade varit kul att samåka eller Köra "karavan" ner till Säve depå 5juli. Tänkte att alla som bor i närheten Exempel vis: Tjörn, Orust, Stenungsund och även ni som kommer från uddevalla hållet kan sväga av vi stenungsund och hänga på! ju fler desto bättre!!!lol

Samlingsplatts : Mc Donalds Stenungsund  (extra stopp Mc Donalds i kungälv För er som bor där)
ca 08.30 Mc Donalds i kungälv.

Tid : 08.00 i steungsund. (med tanke på förra året då typ ingen kom in) tongue

Vore kul och se en jäkla lång rad med Fina bilar ner till säve!! ( Ferarri som Opel )

Så hoppas att vi så fall blir många!

SICKA PM ELLER GÄSTBOK SÅ SKRIVER JAG IN ANVÄNDARNAMN OCH BIL GLÖM EJ SÄGA VART NI SKALL ÅKA FRÅN D.V.S STENUNGSUND ELLER KUNGÄLV big_smile

Alltså när vi åkt från stenungsund så svänger vi av vid Kungälv och hämtar upp er där!big_smile (man får ju inte glömma någon) Vid Mc donalds i kungälv då. KL : CA 08.30 i kugälv! SICKA Namn(användar namn och bil så skriver jag upp) big_smile

Lista :

Stenungsund :
3. Gendich (Volvo 945)
4. hedley (Saab ng900)
5. Mackis100 (Volvo s70 T5)
6. Okim (Omega 3000 24v)

Kungälv :
1. X40Mackan (S40 T4)
Senast redigerat av -Sudde- (4 juli 2008)

Saaboholic
3 129 Inlägg
4 juli 2008
Japp sista anmälnings datum för utställningen var 30/6.e.

Jag tror Mc D ligger precis inne i stenugnssund, är inte säker själv så ska leta mig fram imorgon tongue

57 Inlägg
5 juli 2008
hedley skrev:

Jag tror Mc D ligger precis inne i stenugnssund, är inte säker själv så ska leta mig fram imorgon tongue

Ok. Kommer inte orka upp så tidigt ändå med tanke på vad klockan är nu.
Men Bruce Springsteen var grym!
Vi ses där nere imorgon istället...

Då jag gått från MC-världen till bil-världen så får ni gärna komma fram och säga hej om ni känner igen bilen, det är alltid trevligt att lära känna folk med samma intresse från samma del av landet...

/Daniel

Saaboholic
3 129 Inlägg
5 juli 2008
Tror inte jag såg dig där nere idag, men fy fan vad varmt det var!!
Fanns en hel del snygga bilar och mysiga sleepers dock smile

Kanske borde dra ihop en uddevalla-stenungssunds träff någon helg framöver? smile

57 Inlägg
5 juli 2008
hedley skrev:
Tror inte jag såg dig där nere idag, men fy fan vad varmt det var!!
Fanns en hel del snygga bilar och mysiga sleepers dock smile

Kanske borde dra ihop en uddevalla-stenungssunds träff någon helg framöver? smile

Jag var allt där. Men stod i utkanten. Precis där utställningsrakan började.

Ja, en sån träff hade nog varit lyckad. Det börjar bli lite japs i Uddevalla nu.

Dawndrifter -"The Black Curse"
301 Inlägg
5 juli 2008
japp dags att dra ihop något här i närheten, börjar komma en hel del skojiga bilar här i trakterna

hedley skrev:

var bara att säga att du skulle ställa ut.. jag körde in min på gräst å fick på så sätt lite "närmare parkering" hehehe

Saaboholic
3 129 Inlägg
6 juli 2008
Haha fan va gött, aja får väl dra igång en intresse tråd om träffar i uddevalla eller dylikt så inte herr moderator blir vresig wink

Sök