4579
Sök

Volvo 740 fälgar

1 163 Inlägg
17 augusti 2008
Trådstartare
hejsan funderar på å skaffa nya fälgar.. funderade på LG black fälgar, men fårgan e då ... går dom in på en sänkt 740? ... vill ha 19".. men kanske får plocka innerskärmar? vore tacksam för svar som verkligen vet vad dom snackar om!

Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!

1 163 Inlägg
17 augusti 2008
Trådstartare
Munkis skrev:
Innerskärmarna får du definitivt plockabort wink Men annars ska det inte vara några problem

ok du tror att d e så lätt å plocka dom å sedan bara t å köra? , lr kan d bli strul å sävnga osv?

Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!

1 643 Inlägg
18 augusti 2008
Hoaken skrev:
Munkis skrev:
Innerskärmarna får du definitivt plockabort wink Men annars ska det inte vara några problem

ok du tror att d e så lätt å plocka dom å sedan bara t å köra? , lr kan d bli strul å sävnga osv?

Japp det är jag rätt säker på wink Jag kör 18x8,5" med 225/40 , kapat 2 varv runt om och mina tar inte i ett smack wink .

Min dimension bör motsvara 19" med 225/35 profil Förutom att mina är en halv tum bredare så det ska inte vara några problem

1 163 Inlägg
18 augusti 2008
Trådstartare
Munkis skrev:
Hoaken skrev:
Munkis skrev:

Japp det är jag rätt säker på wink Jag kör 18x8,5" med 225/40 , kapat 2 varv runt om och mina tar inte i ett smack wink .

Min dimension bör motsvara 19" med 225/35 profil Förutom att mina är en halv tum bredare så det ska inte vara några problem

ahh okej smile låter bra deet smile man tackar för hjälp! smile

Sök