4612
Sök

Eftersnack: Street Cars Summer Fest 2008 (Barkarby). Dag 1 och 2

Administratör
11 960 Inlägg
30 augusti 2008
Trådstartare
Så, vad tycker ni? Jag är skitnöjd än så länge iallafall (efter lördagen). Hoppas att tältet inte blåser bort under natten bara... wink

dag2: inte riktigt lika mycket folk och utställare, och sen började vädergudarna ha något emot oss också, annars nöjd! smile
Senast redigerat av chrizz (31 augusti 2008)

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

2 624 Inlägg
30 augusti 2008
Jag tyckte det var grymt bra! helt klart värt att åka 21 mil fram och tillbaks för detta!

Ända som jag inte såg nåt av var (SCF GIRLS?) som stog på deras hemsida? tongue

103 Inlägg
30 augusti 2008
martinn skrev:
sirfalk skrev:
martinn skrev:
sen innan jag och bror stack hem körde en driftbil så hårt så det rykte svart rök.. lol

den började brinna tyvärr sad Sprang fram, fort som fan till han. Stod en kille brevid som slängde en vatten flaska till mig som jag spruta där det brann. Nu va det bara lite kablar och en slang som brann och det fixar vi imorgonbitti för bilen står kvar inne på området. Men imorrn ska jag drifta oxå, hoppas jag slipper eldsvådor.

ajdå illa.. isåfall såg jag dig..

såg bara att han inte fick igång motorn på tändningen och att det kom upp rök från motorhuven så sprang ni fram och öppnade den och på med vatten..

Vad va det som gjorde att den började brinna? sad

det va oljeruren som sprack. Oljan hamnade på grenrör och turbo som började brinna. ovan för fanns det lite kablar och kontakter som oxå började brinna.
Senast redigerat av sirfalk (30 augusti 2008)

2 624 Inlägg
30 augusti 2008
sirfalk skrev:
martinn skrev:
sirfalk skrev:
den började brinna tyvärr sad Sprang fram, fort som fan till han. Stod en kille brevid som slängde en vatten flaska till mig som jag spruta där det brann. Nu va det bara lite kablar och en slang som brann och det fixar vi imorgonbitti för bilen står kvar inne på området. Men imorrn ska jag drifta oxå, hoppas jag slipper eldsvådor.

ajdå illa.. isåfall såg jag dig..

såg bara att han inte fick igång motorn på tändningen och att det kom upp rök från motorhuven så sprang ni fram och öppnade den och på med vatten..

Vad va det som gjorde att den började brinna? sad

det va oljeruren som sprack. Oljan hamnade på grenrör och turbo som började brinna. ovan för fanns det lite kablar och kontakter som oxå började brinna.

fan vad surt! jag hade ju velat se mer drifts av er!

jävla oljerör..  mad

jämt nått som ska strula

annars såg det ut att ni va grymt skickliga på att drifta.. smile
Senast redigerat av martinn (30 augusti 2008)

2 103 Inlägg
30 augusti 2008
tackar martinn wink kul att den uppskattas smile  vill även tacka alla för denna dagen på barkaby...grymt trevligt ...vill även rikta ett kanon fint TACK till funkisar å chrizz på gorg för en kanon line-up på gorg området...kunde inte varit bättre...tacka all som va där å förgyllde lördagen....tack wink
å ett stort varmt grattis till alla vinnare cool
//Mvh
Senast redigerat av Pain940 (30 augusti 2008)

337 Inlägg
31 augusti 2008
jaha då var man hemma igen, RUGGIT bra dag! var där från början till slut och spenderade sista 1,5 timmen på konbanan, riktigt skoj grej faktiskt, dock behöver jag nog ett par andra fälgar och däck för att "leka" med. jäklar vad det sliter! Dock var kvällen/natten misslyckad, mer om det i en annan tråd.
kommer man in på barkaby med samma biljett eller måste man betala igen? söndag alltså.
Senast redigerat av Mitsuhini (31 augusti 2008)

Drifting Streetrace
225 Inlägg
31 augusti 2008
grymt trevligt va de!!bra väder men tyckte de va lite bilar ändå:P men de va grymma bilar  som dök upp!!

Mvh
Pete
----------------------------------------
Drifting Streetrace Billjud

Administratör
11 960 Inlägg
31 augusti 2008
Trådstartare
s
Pain940 skrev:
tackar martinn wink kul att den uppskattas smile  vill även tacka alla för denna dagen på barkaby...grymt trevligt ...vill även rikta ett kanon fint TACK till funkisar å chrizz på gorg för en kanon line-up på gorg området...kunde inte varit bättre...tacka all som va där å förgyllde lördagen....tack wink
å ett stort varmt grattis till alla vinnare cool
//Mvh

Det är BMW_galen_tjej som ska ha all cred för uppställningen av bilarna på gorg-området smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

16 Inlägg
31 augusti 2008
Första SCF för min del, har bara avverkat renodlade USA bils träffar tidigare. Detta var fan bra mycket bättre än wheels och power träffarna! Bästa är att slippa höra 50tals rock´n´roll hela tiden och avsaknad pilsnerpråmar med pensionärer iklädda svarta skinnvästar och bira i handen. Mycket läckra bilar av alla sorter, ser fram emot nästa träff redan-skitbra arrangerat. Hade med mig min 6åriga dotter som hade jätteroligt på tivolit och att ta kort på bilar, hennes nya hobby på träffar. Kanonträff!
(Vill dit idag också, ensam så man kan se allt i lugn o ro) big_smile

1 196 Inlägg
31 augusti 2008
fan det va riktigt trevligt igår, fick mkt tips och råd av pain och sen tror jag till och med att jag såg dej chrizz om du satt där vid bordet och snackade lite, men det va en lyckad träff smile

Har den bredaste v70in :)
93 Inlägg
31 augusti 2008
Tycker de var en kanon träff, hur kul som helst, sen att jag kom 3a i Sweden's Hottest Ride gjode det bara bättre.....

mvh:Englund

BREDASTE V70:IN ;p

63 Inlägg
31 augusti 2008
Tyckte det va riktigt skoj big_smile dock kom jag bara en liten stund på eftermiddagen på lör efter att jag slutat jobbet men jag hann stå och dreggla över många fina bilar roll
Var riktigt sugen på konbanan men det får bli nästa gång!

1 196 Inlägg
31 augusti 2008
jag måste bara säga englund din bil är värd mer...

Entreprenör
1 286 Inlägg
31 augusti 2008
Finns det nån resultatlista?

// Niklas Johansson

2 271 Inlägg
31 augusti 2008
Va där med ungarna idag, riktigt trevligt! Fina bilar och det va nära att en 500-hundring åkte upp
för att få åka med "it's fun" porschen.smile
Ungarna gillade för övrigt karusellerna oxå!tongue
Regnet fick dock ungarna att bli griniga så det blev hemgång lite tidigare än man velat.

2 103 Inlägg
31 augusti 2008
Spiike skrev:
fan det va riktigt trevligt igår, fick mkt tips och råd av pain och sen tror jag till och med att jag såg dej chrizz om du satt där vid bordet och snackade lite, men det va en lyckad träff smile

desamma..va trevligt alltid kul med folk som vågar fråga saker wink hoppas allt kommer till nytta nu smile

kunde tvärr inte närvara idag söndag då jag va inlagd på annat event..åkte från det eventet med 1:a pris i best I.C.E.....så va en riktigt lycka d helg detta.

hoppas ni hade lika trevligt på söndagen som jag hade där på lördagen smile
//Mvh
Senast redigerat av Pain940 (31 augusti 2008)

827 Inlägg
31 augusti 2008
det va ju helt klart trevlig stämning iallafall för min del med viper grabbarna o masterworks

Ingen dör oskuld för livet f*ckar oss alla!

322 Inlägg
31 augusti 2008
superkul helg. synd bara att det är en gång om året. grattis till alla vinnare och scf-gänget för ett jefla bra jobb! TACK wink

Team dBakuten
3 453 Inlägg
1 september 2008
Tack allihop för en kul träff..!

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

Åkeri ägare
226 Inlägg
1 september 2008
Ett kanon event grymt bra jobbat hela SCF...

Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby

Sök