hej, jag har kolat runt litte har fasnat för ridetech audio o undrar om det e någon som har erfarenhet om dessa högtalare, om det e en bra affär lr om det e bra skit:
hej, jag har kolat runt litte har fasnat för ridetech audio o undrar om det e någon som har erfarenhet om dessa högtalare, om det e en bra affär lr om det e bra skit:
Bättre och satsa på lite billigare kvalites märken, typ DLS eller liknande. Kolla nardik.se
Förstår mig inte på Scorpio-94's svar om RTA basarna.. Har lite kompisar både i och utanför Maniac Racing som säger raka motsatsen!
RTA ska spela nått jävulskt högt och hårt! Visst RTA är en slags postorderbas men med en jäkla tryck.
Tyvärr finns inga ordentliga specar på dom, men kan kan ta reda på lådvolym vid intresse.
Men sätt in 2st RTA Evil Expose 12"or i en basreflex låda med mellanvägg (2 separata lådor i samma låda) mata dessa med 1st Sinus Live SL-A1500 per bas så kommer du spela duktigt högt!! förutsatt att du har en bra bil.. montera inte ljud i en Audi 80!! det är lönlöst!
Han frågar väl inte just om några basar utan om "RTA" så vad tycker du om han vill ha typ 5,25". Jag tror inte du skulle rekomendera några sådana. Och angående specarna så får man inget svar från dom. Jag har försökt.
Noiseprojekt skrev:
Förstår mig inte på Scorpio-94's svar om RTA basarna.. Har lite kompisar både i och utanför Maniac Racing som säger raka motsatsen!
RTA ska spela nått jävulskt högt och hårt! Visst RTA är en slags postorderbas men med en jäkla tryck.
Tyvärr finns inga ordentliga specar på dom, men kan kan ta reda på lådvolym vid intresse.
Men sätt in 2st RTA Evil Expose 12"or i en basreflex låda med mellanvägg (2 separata lådor i samma låda) mata dessa med 1st Sinus Live SL-A1500 per bas så kommer du spela duktigt högt!! förutsatt att du har en bra bil.. montera inte ljud i en Audi 80!! det är lönlöst!
inga speccar? Vem vill köpa något utan speccar? Som att köpa en tv med arabiska och vid köpt vet man inte ens om den är svartvit eller färgad. Rena chansningen mao.
Noiseprojekt skrev:
Jo runt 20 liter, alltså om du räknar bort själva element volymen. Ridetech har en byggbeskrivning på en låda. Bara maila eller ringa dit så hjälper dom dig nog skulle jag tippa.
har själv haft en sådan bas och speat med i min golf . spelade 137db med den på ett blaupunkt va2200 steg . hadde även jag problem med att bygga låda till denna bas när jag mailade raidtech och frågade dem efter parametrar på denna bas så fick jag bara till svar att lådan skulle varar ca 45 liter och med en 4" port inget mer . slitdålig service och vädelöst att dom säljer en bas som don onte har några parametrar på . mitt förslag är köp inte !!!!!