Jaha, har missat en hel tråd om ett kul ämne...
Orkar inte läsa igenom för om den håller samma mognadsgrad som forumet på Kings Club så kommer jag bara bli besviken än en gång på Scania chaufförer.
Jag kör själv Scania, en fin bil och jag trivs bra med den...
Men jag saknar Volvo, den funkade enligt mig bättre, mer följsam och höll betydligt bättre.
I och för sig har Scanian bara gått 4600mil men sedan den togs ut 1/12 -08 har den stått på verkstad sammanlagt 3veckor vilket är imponerande för en ny bil!
Och servicen samt Scanias verkstäder har varit en än större besvikelse än själva bilen.
Nu känner jag mig som en riktig gnällspik här och det är jag inte, Scania har fina hytter, bra komfort, jag gillar möjligheten att kunna arbeta med kopplingen på Opticruise lådan vid halt väglag samt att dom är förbannat snygga...
Länkar, snäll som jag är, upp en bild på raringen.
![smile](img/smilies/smile.png)
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/6866/552851_96289o.jpg]()
Och visst, man har lite planer om jag inte säger upp mig innan dess pga den fruktansvärt sjukt dåliga lönen. (Har kollat och polacker tjänar mer än mig...)
Det handlar främst om dioder nere på kofångare, innerkant speglar samt på spoilern.
Sätta snablar på sida istället för nuvarande sidomarkerings lampor och sen klä in underkörningsskydden i rödlackad räfflad aluminium (Tyvärr, chefen vill ha räfflad, inte jag.)...
Och troligen ramlar det dit en omledare på avgaserna med så man får lite sång i backarna.
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Mvh Joel