Eftersnack: Västeråsträff#1 2009-05-09

Mr_EmCom Med.lem
11 maj 2009 · 3 759 Inlägg

_JLarsson skrev:

Tiiiseen skrev:
Nån som vet om den där 240 som ålade över hela rakan 2 gånger finns med här på garaget ?

Fråga föraren själv;)  LindgrenRacing

16v turbo va?

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
Tiiiseen
11 maj 2009 · 526 Inlägg

Mr_EmCom skrev:

_JLarsson skrev:

Tiiiseen skrev:
Nån som vet om den där 240 som ålade över hela rakan 2 gånger finns med här på garaget ?

Fråga föraren själv;)  LindgrenRacing

16v turbo va?

ja de va 16v turbo tongue enligt ägaren va de grundmapp och dåligt sprut (prospark):S + att ägaren hade nog fått en hel del av de goda tongue

Zeeeta
12 maj 2009 · 228 Inlägg

Griffin200sx skrev:

stekt skrev:

Griffin200sx skrev:

smal tongue? är ju en 15m väg (kan dock ha sätt smalar ut pga alla människor som "ringade" in vägen

du har inte kört en bil med 600 + och slicks va ?
dom flesta jag prata med och känner sa att rakan där inte e att rekomendera att köra på för att bilen blir allt för vinglig och svajjar bra över vägen och dom e rätt smarta och inte vill utsätta folk för fara. Men om du tycker det e bra att man kan krocka eller sladda in någonstans så kanske du bör fundera igen. tack tack

bara åkt med i 1000hk+

men när vi kör på denna raka seriöst så är ju inga människor framför start linjen.
och räcker ej den vägen till så har man byggt bilen fel i mina ögon då man ej får ner effekten i backen.

Vi har iaf aldrig haft nå problem och under våran cup har vi väldigt brutala bilar .   Där emot hade vi det på våran förra raka där av bytet till denna.

Hur bred behöver en väg vara? Lika bred som lång??

wagenwerks.net dubkorps.com wheel-whores.com
peppe-a
12 maj 2009 · 10 Inlägg

taway skrev:
Helt klart värt att åka på men lite synd att det var så få av alla coola bilar på plats som körde. Tur det kom två fina evos från Örebro som bjöd på lite tryck i slutet tongue

Håller med om att det var ett jäkla kaos! Väldigt dåligt uppstyrt och jag tycker man borde spärra av så att folk inte kan stå så långt framför bilarna. Annars var det härligt att se så väldigt mycket fina bilar utanför IKEA och ser verkligen fram emot att åka på nästa storträff!

Vad hände med den vita BMW-kombin? Hörde att det var något som inte lät så hälsosamt med vad var det?

som jag har fattat det så var det växellådan som gick sönder

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang