Hade farhågor om det och dom blev sanna tyvärr . Volvo 850 Autoart 1:18 kostar : 1524 kr hos modellbilarna.se . Mycket tråkigt att den skulle vara SÅ dyr . http://www.modellbilarna.se/component/p … temid,127/
Senast redigerat av fontheking5 (5 oktober 2009)
Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________
Hade farhågor om det och dom blev sanna tyvärr . Volvo 850 Autoart 1:18 kostar : 1524 kr hos modellbilarna.se . Mycket tråkigt att den skulle vara SÅ dyr .
Det är ju skamligt! Ett sånt pris för en modellbil!
Hade farhågor om det och dom blev sanna tyvärr . Volvo 850 Autoart 1:18 kostar : 1524 kr hos modellbilarna.se . Mycket tråkigt att den skulle vara SÅ dyr .
Ja jag tycker samma , hoppas dom sänker priset eller att den finns billigare på andra sidor
Ja jag tycker samma , hoppas dom sänker priset eller att den finns billigare på andra sidor
Deras sortiment överensstämmer nästan exakt. Så beställ från tyskland direkt istället så slipper ni betala modellbilarnas avans. De använder till och med modellissimos produktbilder, bara det att de sätter för deras logga.
Har själv handlat från modellissimo fler gånger och det har aldrig vart något problem och snabbt går det.
Kollade lite snabbt vad T-gul skulle kosta hos modellissimo med dagens euro kurs och det är 300:- billigare inkl. frakt. Sen kan man ju i och för sig tycka att det är lite mycket även det men vill man ha en bil så kan det ju vara värt. Sen kan jag även säga att ska man beställa från modellisimo så kan man beställa många bilar på en gång för frakten är alltid bara 17euro (sålänge man inte handlar för mer än 1000euro eller över 20kg) så det kan ju vara en grej att tänka på.
Skulle inte tacka nej till någon av dom där. Vad kostade 850in? Och vad kostade och var finns V70 snuträcern att köpas?
Gav 1 295 kr för 850:n. Dyrt, men man slapp ju fraktkostnaden… Köpte den av ett holländskt företag (de hade bara två stycken).
V70:n köpte jag av ett företag jag inte minns namnet på… Visste faktiskt inte att det fanns en polisversion! V70:n fanns även som "Akutbil" och i brandchefsutförande. Men jag fick prioritera lite efter 850:n
Skulle inte tacka nej till någon av dom där. Vad kostade 850in? Och vad kostade och var finns V70 snuträcern att köpas?
Gav 1 295 kr för 850:n. Dyrt, men man slapp ju fraktkostnaden… Köpte den av ett holländskt företag (de hade bara två stycken).
V70:n köpte jag av ett företag jag inte minns namnet på… Visste faktiskt inte att det fanns en polisversion! V70:n fanns även som "Akutbil" och i brandchefsutförande. Men jag fick prioritera lite efter 850:n
Jisses, Dyr modell. Vill jätte gärna ha en men har inte råd. Tycker attd et är på tok för mycket för en modell.
Okej, Synd. Skulle vilja ha tag på en sådan snubil. Vad kostade den?
Har föresten en modellbil på G. Kommer troligtvis i veckan
Coolt med en svensk polisbil i 1:18! Vart får man tag på Powco bilarna? Har endast sätt Powco på internet och på NK-leksaker haha. Tänke köpa den på NK men när jag såg priset och att kartongen var paj så sket jag i det
Blir ett dyrt år nästa år med tanke på att Autoart ska enligt uppgift börja tillverka Rickard Rydells gamla Volvo 850 Racing som han tävlade med i BTCC 1995 i 1:18 , även kombin ska enligt uppgift börja tillverkas . Kommer även köpa PS3 + en bättre videokamera nästa år . Hoppas verkligen detta blir sant att denna kommer för jag har velat ha en sådan Volvo 850 BTCC modell i snart 15 år . http://www.grandprixlegends.com/diecast … -1-18.html
Senast redigerat av fontheking5 (11 oktober 2009)
Bra köp SpeedStills Ibörjan av det här året var listan lång på bilar man skulle köpa... 4st varianter av 850n, Autoarts Alfa GTV 2,0 i (1:18) och Ronnies Type79 (1:18). Även en GTV6 i 1:1 fanns med på listan... Tyvärr så måste jag prioritera och det kommer nog bara bli en Type79... Men EN ynka 850 kan väl inte skada, eller?
Kul att ni gillade 850:n! Annars funderar jag på att försöka pressa in ngn form av belysning/blåljus i V70:n. Ngn som har ett tips på lämpliga lampor och liknande?
Just det, tror jag gav runt 250 kr för polisbilen…