Snabb fråga ang cc mått mellan kolvar på B230

smilesante
11 oktober 2011 · 94 Inlägg

tjenare.... sitetr i skolan och ligger i lite kris där jag måste få reda på centrum till centrum på kolvarna eller rättare sagt insugsportarna men antar att dem är exakt samma.... finns nog förmodligen i några trådar men sitter just nu på lektion och behöver snabbt svar till saker jag ska tillverka i skolan.... tacksam för snabba svar... smile

//Ante

Opel Manta "16v Turbo och Kompressor" (1971)
coupe76
11 oktober 2011 · 11 Inlägg

tpc och om jag kommer ihåg rätt så finns det cadfiler med det du vill ha på rejsa.

den som söker skall finna, latmask!tongue

Tro inte på allt som sägs och säg inte allt som du tror...
smilesante
11 oktober 2011 · 94 Inlägg

coupe76 skrev:
tpc och om jag kommer ihåg rätt så finns det cadfiler med det du vill ha på rejsa.

den som söker skall finna, latmask!tongue

haha de är du som är latmasken här bror:D jag satt på lektioner hela dagen och behövde veta snabbt för jag kunde då kanske börjat tillverka lite delar i skolan i dag;) men man får ju tydligen inte sitta och hålla på emd gorg under lektionstid sägs de yikes

Opel Manta "16v Turbo och Kompressor" (1971)
coupe76
11 oktober 2011 · 11 Inlägg

Aajabaja!, lyssna på farbror läraren nu, förresten så skickade jag med både insug och avgasfläns med maskin till dig. Om det inte är till b234an du menar??

Tro inte på allt som sägs och säg inte allt som du tror...
smilesante
11 oktober 2011 · 94 Inlägg

coupe76 skrev:
Aajabaja!, lyssna på farbror läraren nu, förresten så skickade jag med både insug och avgasfläns med maskin till dig. Om det inte är till b234an du menar??

mjo de är till 16v toppen jag menar:P men dom ahr ju samma centrum mått så de spela ju ingen roll vilken av dem jag skrev wink

Opel Manta "16v Turbo och Kompressor" (1971)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang