4598
Sök

HJÄLP...Fälgar!!!

MissMarilyn
21 februari 2007
Trådstartare
Ska sätta på dom här fälgarna till våren min fråga är färgval... Bilen är svart och jag vill ha den kvar svart däremot så ska jag ha rosa detaljer...Ja jag vet ni tänker, inte rosa! men jag är brud och vill ha en tjej bil.. är sugen på att lacka det grafit svarta i metallic rosa men behålla kromet...vad tycker Du?? det va rätt snyggt med svart när vi provade dom...
Vore tacksam för tips..Så snälla gå in på mitt galleri och kolla...M

293 Inlägg
21 februari 2007
tycker dom såg riktigt fräcka ut, är lite udda till skillnad mot vad dom flesta andra har smile
är själv inte mycket för rosa tongue så jag skulle nog ha låtit dom vara som dom är nu, tyckte det såg riktigt bra ut wink

//Andreas
Senast redigerat av a_glad (21 februari 2007)

Du Ska Synas Eller Höras När Du Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt!

182 Inlägg
21 februari 2007
Rosa fälgar? Det var något nytt! Jag tycker att du ska lacka om dom helt klart, men inte för att jag tror det blir mycket bättre, utan jag vill bara se hur en bil ser ut med rosa fälgar ;D

MissMarilyn
21 februari 2007
Trådstartare
Rangvald skrev:
Rosa fälgar? Det var något nytt! Jag tycker att du ska lacka om dom helt klart, men inte för att jag tror det blir mycket bättre, utan jag vill bara se hur en bil ser ut med rosa fälgar ;D

det är lite det som är grejen...vem har sett en bil med rosa fälgar??!! det ska ju naturligtsvis vara en snygg rosa inte baby..

LillNaisarn
21 februari 2007
Trådstartare
Wolf race säljer färdiga Chromade fälgar med rosa inlägg.
http://www.wolfrace-alloy-wheels.co.uk/wolfrace/images/wheelrange_pictures/eurosport_pro_sprint_pink.jpg

snygga? njaa ... häftiga : ja som f*n wink

edit: om man spanar på utlänska bilar så är det inte allt för ovanligt med rosa fälgar men i sverige har det inte kommit den "trenden" ännu, men lär säkert komma i sommar / nästa sommar.
Senast redigerat av LillNaisarn (21 februari 2007)

Knegare
718 Inlägg
21 februari 2007
LillNajsarn fula var dom verkligen inte.. LIte annorlunda också!smile

Har du prisuppgifter på dom där?tongue
Senast redigerat av Murvald (21 februari 2007)

William 2009-02-20

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
21 februari 2007
Men du:) hehe
Du kan ju alltid Lacka "insidan" på fälgen rosa&svart.. och ha kvar kromkanten.. det skulle nog bli grymt snyggt.. använd dig av en balck pearl lack och lägg i lite rosa "Glitter" (lite tjejigt)
Skulle nog bli ruskigt snyggt..
Lycka till

LillNaisarn
21 februari 2007
Trådstartare
Murvald skrev:
LillNajsarn fula var dom verkligen inte.. LIte annorlunda också!smile

Har du prisuppgifter på dom där?tongue

kan kolla upp det,

ngn speciell dimension ?

Knegare
718 Inlägg
21 februari 2007
Nae spelar väl inte så stor roll.. Bara för att få en aning om vad dom kostar :b

Editerade 1000 gånger utan framgågn :<
Senast redigerat av Murvald (21 februari 2007)

William 2009-02-20

LillNaisarn
21 februari 2007
Trådstartare
tyvärr lämmnar inte WOLF RACE några priser.
finns i 6,5x15" samt 7x17".

Hittade dock nu ett företag som säljer dom.
och dom tar:

Och dom tar från 294,90£ d.v.s Pund,

OBS! det är komplett med däck i 15" går säkert att köpa utan däck också wink
Senast redigerat av LillNaisarn (21 februari 2007)

Knegare
718 Inlägg
21 februari 2007
OKej.. Det är styckvis hoppas jag?tongue Finns det inga uppgifter på 17"?

William 2009-02-20

LillNaisarn
21 februari 2007
Trådstartare
Murvald skrev:
OKej.. Det är styckvis hoppas jag?tongue Finns det inga uppgifter på 17"?

294,90£ var för en uppsättning.
d.v.s 4fälgar+4däck,

kan återkomma ska kika runt och se om jag finner e.v pris i 17" med och utan däck.

Knegare
718 Inlägg
21 februari 2007
Okej.. Blev sugen som fasiken iaf .P

William 2009-02-20

106 Inlägg
7 mars 2007
cossiemysen skrev:
Ska sätta på dom här fälgarna till våren min fråga är färgval... Bilen är svart och jag vill ha den kvar svart däremot så ska jag ha rosa detaljer...Ja jag vet ni tänker, inte rosa! men jag är brud och vill ha en tjej bil.. är sugen på att lacka det grafit svarta i metallic rosa men behålla kromet...vad tycker Du?? det va rätt snyggt med svart när vi provade dom...
Vore tacksam för tips..Så snälla gå in på mitt galleri och kolla...M

låt det borstade alu.. vara kvar vad du än gör? är det racer däck du har satt på eller?

ha de jocke

Dansar Aldrig Nykter
Onödig Vikt Är Inte Nödvändig Vikt

Sök