vid inbromsning låter det som ett hjullager håller på att paja men inte när man kör vanligt? Vet inte riktigt hur jag skall förklara ljudet men typ "womwomwomwom" fast med lite kling i det. Det kommer endast vid inbromsning eller vid inbromsning+sväng skarpt åt höger. Låter precis under passagerar dörren men hittar inget där :S VÄLDIGT störande ljud när man bromsar och de låter kraftigt ut med. skall se om jag kan fixa en film..
Låter precis som att det är järn mot järn så att säga när du beskriver det, mitt förslag är att plocka isär igen och kolla för något med bromsarna är det ju som krånglar
Don't Hate Me Because I Beat You..Respect Me Because I Teach You
Låter precis som att det är järn mot järn så att säga när du beskriver det, mitt förslag är att plocka isär igen och kolla för något med bromsarna är det ju som krånglar
tänk dej en bromsslang med ett litet jäkla hål som de pyser ut luft ifrån med högt tryck. Ännu bättre när du pumpar en cykel med handpump när de blir sådär trögt så låter det
kollat insidan på beläggen också? som kolven trycker på, om oket kärvar på gliddelen så sliter det bara ut inre belägget, medans det ser jättebra ut på yttre, många som lurar sig på det
kollat insidan på beläggen också? som kolven trycker på, om oket kärvar på gliddelen så sliter det bara ut inre belägget, medans det ser jättebra ut på yttre, många som lurar sig på det
där sa du något får ta och kolla de. skall få lite hjälp här på fredag av grannen