tjaba tänkte kolla om någon kunde vara snäll att slänga på ett par ocean mk 18 fälgar och vit huv. tackar!
Vilken bra bild, sådana bilder önskar vi varje gång att vi får modda.
Kanske därför du fått nån hjälp, för att bilden är skit....!!! Orkar man inte lägga upp en bättre bild ska fan inte ha nån hjälp.. Du få väl fantisera hur det kan se ut.
förlåt för dålig kvalite på bilden. Men du ska ha stort tack för det. Nu har man fått insperation att fixa bilen till våren/sommaren 2013. Tack som fan!
Förstår inte riktigt vad detta inlägg har att göra i denna tråd. Trodde folk fråga skulle fråga om man kan göra något med deras bil. Vi är många som håller på med photoshop annars hade vi nog inte kollat till denna tråden. Här hjälper vi ALLA så gott vi kan även småknattar som tycker det är kul att se om vi verkligen kan klara av det dom kräver av oss.
Stämmer bra de, du har gjort om den åt mig förut:) Och inte blev ja besviken den här gången heller, minst lika bra som förra gången! Tack så hemskt mycket:)
Skönt att du inte blev missnöjd. Du får använda biderna på din bild sida, eller vart du vill.
Nu tror jag jag vet hur bilen min ska se ut och jag vill att nån vänlig själ låter mig se det! Ta min Audi, bild nummer 1 eller bild nummer 6 är nog bäst.
Jag vill ha ett par 17" fälgar, breda så dom sticker ut lite grann och lite camber på det. Fälgarna jag vill ha på finns det bra bild på här (tror jag) http://www.nipotrading.se/shop/product_ … ts_id=2905 Sedan sänkt till marken såklart
Tack på förhud!
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Tommaste burkarna skramlar mest, eller hur man nu bruka säga
Ursäkta? Och EXAKT vad menar du med de?
Anledningen till att jag gjorde inlägget va att jag vill nå ut till en lite seriösare målgrupp eftersom jag tar betalt för det jag gör, vilket man inte gör i denna tråden. Jag postade det i denna tråden därför att det är här alla som vill ha hjälp hänger.
Tjenix! Någon som skulle vilja Photoshopa vita fälgar på min bmw e36 ?. Skulle vilja se hur de kan se ut om man lackerar dessa vitt Vågar inte direkt chansa på att de skall bli snyggt.
Tjenix! Någon som skulle vilja Photoshopa vita fälgar på min bmw e36 ?. Skulle vilja se hur de kan se ut om man lackerar dessa vitt Vågar inte direkt chansa på att de skall bli snyggt.
Tack neos! Du skulle inte kunna kasta ihop en bild med mattvita fälgar, en med Pippigula å en med svarta å gul kant samt vita med gul kant? Då är ja typ nöjd
!! Drive Until You Loose Control, Then Drive A Little More !!
Anledningen till att jag gjorde inlägget va att jag vill nå ut till en lite seriösare målgrupp eftersom jag tar betalt för det jag gör, vilket man inte gör i denna tråden. Jag postade det i denna tråden därför att det är här alla som vill ha hjälp hänger.
Problem boys and girls?
Mvh
Så du tycker det är rätt att gå in här och "ragga" kunder från oss andra som inte tar betalt, vilket du inte skrev i den så kallade presentation. Du borde kanske annonsera på något annat sätt efter som du verkar bedriva en företag. Tycker inte det är rätt att du sätter dig över oss andra här. Men det är min åsikt.
Problem boys and girls?
Mvh
Så du tycker det är rätt att gå in här och "ragga" kunder från oss andra som inte tar betalt, vilket du inte skrev i den så kallade presentation. Du borde kanske annonsera på något annat sätt efter som du verkar bedriva en företag. Tycker inte det är rätt att du sätter dig över oss andra här. Men det är min åsikt.
Problem boys and girls?
Mvh
"vilket man inte gör i denna tråden" näe då kan man undra varför du frågade,och ingen här har nog ingen lust att betala.dessutom är de förbjudet att annonsera i forumet.
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Problem boys and girls?
Mvh
varför ta betalt för nåt som är gratis? detta är inte usa kiddo
Problem boys and girls?
Mvh
varför ta betalt för nåt som är gratis? detta är inte usa kiddo