Detta är din tjänstebil va? Trodde inte dom gillade att man höll på med bilarna, farsans är de nolltolerans på.. Ska vara helt original etc. Men måste säga att den ser grym ut!
Ja precis det är det. Äsch dom har inte sagt något ännu och jag har mailat Volvo och frågat, det enda kravet dom har är att den ska se ut som den gjorde när jag hämtade ut den när jag lämnar in den. Och det enda jag gjort är iprincip satt på klistermärken i olika former
Tack så mycket!
Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten! Insta @ HAST
Mjaaaa får väl se vad jag är på för humör! Måste bli nöjd först med, den ser hysteriskt rolig ut just nu, haha. Herregud undra va folk tänkte när dom mötte mig igår. Snart borde jag kunna fixa toning till rutorna med!
Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten! Insta @ HAST
Sååå, nu ska ni få eran update! Det jag pillat med i hemlighet är att jag kommer ett black & yellow tema istället. Fan att jag aldrig kan bestämma mig, men vart lite tråkigt med en helsvart bil så nu livar jag upp allting istället! Det som är gult nu är då ögonlock och vissa delar på grillen, ska fixa mera gult senare, samtidigt som jag fixar mera svarta saker!
Så här har ni lite bilder
Nej ska inte lägga några stora pengar på denna bilen sparar dom till min projekt bil Ska bara fixa lite mera gult, lite mera svart och toning till rutorna Sen till vintern kanske jag plastidipar sommarfälgarna