simons ljuddämpare

sexy_d
9 maj 2007 · 665 Inlägg

tycker ni att simons ljuddämpare funkar bra  och hur mycket kan dämpa ljud !!!!!! jag har en bmw e36 318is , och har ---------katalisator-mellanljuddämpare -----och slutburk---
det låtter som fan , jag vill inte så mycket. kan jag  byta mellanljuddämpare med en simons ljuddämpare- kan simons ljudd,pare dämpa mer ljud än orginal ljuddämpare?
vad tycker ni ?

Vag - Carsoft 6.5 finns, hör av dig om du behöver hjälp
Lackerings jobb kan ordnas (Lackbox)
BMW Touring 328 Kompressor "KompressorBeast" (1996)
Josip
9 maj 2007 · 67 Inlägg

då är de ju nåt som är fel, du kanske har fått hål nånstans i avgas systemt, för simons låter ju typ inget ens juh...

Kettunen
9 maj 2007 ·

Simons är är ju " sport " Så du får ju inte ner ljudet med den. Misstänker som ovan. Hål någonstans eller packning kass nånstans...
Men satsa inte på simons. Rena rost skiten enligt mig

Flinder
9 maj 2007 · 133 Inlägg

låter som fan? om orginal systemet? tongue nej då är det trasigt nånstans som Josip säger

BMW635_Robban
9 maj 2007 · 1 277 Inlägg

Har bara bra att säga om simons...de låter gött och är prisvärda. men man får ju köpa rätt storlek på burkarna för att få till det.

sexy_d
9 maj 2007 · 665 Inlägg

jag har orginal allt utom sistta burken, sissta burk har jag köpt på http://www.danmobility.se/product.asp?c … 1962736054
det finns inga hål eller nåt, det låter bara MYCKET brrrrrrrr!! kanske jag vill satsa på ebuy.de, och köpa en m3 avgas och byta hella sistem efter kat!!!!

Vag - Carsoft 6.5 finns, hör av dig om du behöver hjälp
Lackerings jobb kan ordnas (Lackbox)
BMW Touring 328 Kompressor "KompressorBeast" (1996)
Tykoo bilmekaniker
9 maj 2007 · 121 Inlägg

jag har den största 2 tums dämparen som slutburk på min bil. det låter lagom högt då, har ett lite mysikgt muller om bilen big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang