akuten trodde jag var ambulansförare

steehl
9 maj 2007 · 86 Inlägg

fick ett samtal från akuten här om dagen. det undrade om jag var på väg in med en patient.
blev lite smått förvånad och förklarade att hon måste ha ringt fel var på hon frågade om mitt mobilnummer. hon sa att det var det nummret hon hade fått till ambulansen.
fan har dom så dålig koll? tänk om det hade varit akut!!

- Chuck Norris does not sleep. He waits. -
VivaLaFritz
9 maj 2007 · 342 Inlägg

haha..  bara säga till dom att du skulle vara inne med patienten om ca en kvart lr så, att du bara skulle tanka först wink få se vad dom skulle sagt då wink

Once you go Skyline, you´ll never go back!
Martin 9-3 Fisketokig
9 maj 2007 · 2 997 Inlägg

Illa när det är viktiga saker det gäller.

Kommer ihåg när Mio Möbler hade soffbytardagar och hade reklam i lokaltidningen och missade så det stod telefonnummer hem till oss (när jag fortfarande bodde hemma)

Då ringde det folk och sa att de var intresserad av att kolla på en soffa och undrade hur längen vi hade öppet. "Hela kvällen, Välkommen" svarade pappa, liknande samtal kom under ett par dagar...


Kan ju vara kul men som sagt inte bra när viktiga samtal kan hamna fel...

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
Andreas 940 -utan 940
10 maj 2007 · 1 728 Inlägg

De gångerna folk har ringt fel till min mobil har det nästan alltid varit 030-nummer, alltså Göteborgare och de har frågat efter olika personer eller sagt direkt att de ringt fel. Nästa gång ska jag fråga vad fan de håller på med där nere. smile

psittacus
10 maj 2007 · 533 Inlägg

Andreas 940 skrev:
De gångerna folk har ringt fel till min mobil har det nästan alltid varit 030-nummer, alltså Göteborgare och de har frågat efter olika personer eller sagt direkt att de ringt fel. Nästa gång ska jag fråga vad fan de håller på med där nere. smile

030 är inte Göteborg..!!

Jag tror inte ens att det finns något ställe som har 030.

Så min fråga blir då den motsatta... Vad fan håller du på med däruppe??? big_smile

Senast redigerat av psittacus (10 maj 2007)

I think I have a problem. I think I think too much...!
'And the meek shall inherit the earth.'
Min sida på www.fotosidan.se
BMW 316i (1997)
740tjejen
10 maj 2007 · 351 Inlägg

0300 finns de ä kungsbacka

Våga Köra Sänkt
Mr_Gear Biltokig
10 maj 2007 · 870 Inlägg

Andreas 940 skrev:
De gångerna folk har ringt fel till min mobil har det nästan alltid varit 030-nummer, alltså Göteborgare och de har frågat efter olika personer eller sagt direkt att de ringt fel. Nästa gång ska jag fråga vad fan de håller på med där nere. smile

Göteborg är 031.....
Kungsbacka är 0300
Tror inte 030 finns....

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.
Saab 900S "Aero" (1991)
FreddeK
10 maj 2007 ·

Mr_Gear skrev:

Andreas 940 skrev:
De gångerna folk har ringt fel till min mobil har det nästan alltid varit 030-nummer, alltså Göteborgare och de har frågat efter olika personer eller sagt direkt att de ringt fel. Nästa gång ska jag fråga vad fan de håller på med där nere. smile

Göteborg är 031.....
Kungsbacka är 0300
Tror inte 030 finns....

men förstör en tråd med några jäkla riktnummer...vem bryr sig!

Andreas 940 -utan 940
10 maj 2007 · 1 728 Inlägg

psittacus skrev:
Jag tror inte ens att det finns något ställe som har 030.

Så min fråga blir då den motsatta... Vad fan håller du på med däruppe??? big_smile

Jaja, 031 då...

Honken_ Klyphuggare
10 maj 2007 · 328 Inlägg

jag tycker det är kul när folk ringer fel.

Felringarn: åh ursäkta mig jag har ringt fel

Jag: aha det är lungt jag skulle iallafall ha svarat

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt
Hani
10 maj 2007 · 17 Inlägg

De lustiga är när dom ringer en och sen frågar dom "vem är du?" haha

Försöker komma på något att skriva....
Volkswagen 1300 "Fakesplit" (1960)
Volvo 945 "945 Turbo" (1991)
ironhead volvoraggare
10 maj 2007 · 4 776 Inlägg

samme gubbe ringde mig säkert 4 gåner och fråga efter en evert eller vad det nu var jag sa till honom att han ringt fel och förklara att han måste fått fel nummer men fjärde samtalaet höll jag på att bli irretirad

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Tykoo bilmekaniker
10 maj 2007 · 121 Inlägg

haha, stabilt.

en gammal tant ringde mig förrut och frågade efter nån gubbe.
jag försökte förklara att hon ringt fel. då bad hon om ursäkt.

sen ringde hon igen efter 1 min och frågade om inte jag visste nummret till den hon skulle ha tag i. tongue

Waho Allmänt Jobbig
11 maj 2007 · 1 200 Inlägg

Det var en turk som ringde mej och ville sälja sin Nissan sunny, han ringde typ 8 ggr :@
Han fatta verkligen inte att han slog samma nummer hela tiden, och jag hade inte ens ringt på bil jäveln! tongue

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang