![https://www1.garaget.org/gallery/images/69/68221/68221-c8c4a815f5369ffb144eae86737b9779.jpg]()
Tack för kärleken
![wink](img/smilies/wink.png)
1a och 4e plats på populäraste projekt
![smile](img/smilies/smile.png)
Lite snabbt om vad som kommer hända som första moment på bilen då.
Motorn misständer och motor lampan hoppar igång. Blir en del felsökning och reparation. Får se va de artar sig till men anar att de är dels en sensor som skall bytas. Frundinställning av vanos ventilen och sen tändspolar. Kommer börja där och se hur de fortsätter.
Nästa problem i tur är givetvis vinterdäck. 20" sommar hjul är inte något jag vill jalka runt med i snön för jämnan. Specielt inte när de mer eller mindre skriker till polisen att jag har sommar hjul. Tror inte en 3m stor neon skyllt ovanför bilen skulle ge mig mer uppmärksamhet. Har en polare som hade 17" däck som vi troligen kan få till se 17" fälgarna jag får med bilen.
Tredje bråskande problemet är avgas systemet. I dag sitter de en mitten dämp på den och sedan e de raka rör till 4 st 2,5" utblås (anar att de e 2.5" iaf). Detta ger ett ljud som bara en konferans för brunstiga epa traktorer kan efterlikna. Jag föredrar att kunna tala med damen i bilen så de skall byggas om.
Hur jag tacklar problemet är ännu inte klart. Antingen blir de ner med systemet och hitta ett org avgas jag kan montera tillfälligt. Så bygger jag andra avgas systemet på sidan av. Eller så måttar jag upp systemet o bygger på plats. Känner dock att de blir seriösare om jag tar ner de o kan göra det utan tidspress då de ser för jävla fint ut.
Måste även byta angeleyes då ena slockna men de säljer jag på min firma så de är ett mindre problem.
Efter detta så kommer de roliga. Detta projektet är dock inte ett projekt som är tänkt att spåra. Jag e väldigt nöjd med helheten på bilen och har inga planer på att förstöra detta.
De kommer ev tillkomma lite kolfiber.
Ny navigation
Lack på bromsarna.
Inredningen skall göras om och stolarna skall fixas.
Strålkastare skall givetvis tonas ner oxå
![smile](img/smilies/smile.png)