Vinterförvaring Lomma/Bjärred/Löddeköpinge/Lund....

KaptenK
20 september 2010 · 4 Inlägg

Hej!
Jag söker lite halvdesperat efter en plats att vinterförvara en entusiastbil. Känner du någon som kanske känner någon som kanske... osv? Alla tips tages emot med stor tacksamhet!!! Varmgarage är såklart att föredra framför råfuktiga kallgarage....

Referenser kan ordnas

vänliga hälsningar

Smajly
20 september 2010 · 3 059 Inlägg

Du kan ju börka med att skriva vad du tänkt att det får kosta i hyra, om du ska meka nått med den eller om du tänker uppehålla dig i garaget överhuvudtaget.. så kommer du nock få svar..

KaptenK
20 september 2010 · 4 Inlägg

Smajly skrev:
Du kan ju börka med att skriva vad du tänkt att det får kosta i hyra, om du ska meka nått med den eller om du tänker uppehålla dig i garaget överhuvudtaget.. så kommer du nock få svar..

Naturligtvis!

Jag är intresserad av olika tänkbara lösningar. Finns det någon som är villig att hyra ut en lokal, eller en del i en lokal, som medger lite mekande är det intressant. Inga större jobb inplanerade dock. En bra och säker lokal för förvaring är det primära. Någon form av tillgång till lokalen så att jag eventuellt kan komma och klappa bilen kan vara bra smile, men inget absolut krav.

När det gäller kostnad så hänger det såklart på vad lokalen kan erbjuda.

Upp till 7-800 kr/mån för ren förvaring känns rimligt.

Erbjuder lokalen mekarbeten så går smärtgränsen ung. vid 1500 kr/mån.

mvh
Christian

Memme I'am AWESOME..
20 september 2010 · 2 783 Inlägg

har du kollat på blocket?

Vet att det finns en hel del som har ställen till förvaring! smile

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!
Saab 9-3 2.0T "Arten" (1998)
KaptenK
20 september 2010 · 4 Inlägg

Memme skrev:
har du kollat på blocket?

Vet att det finns en hel del som har ställen till förvaring! smile

Jag har kollat ganska mycket på Blocket men det kryllar inte av bra förvaringsplatser.... Någon annonserar om plats för husbilar, men miljön verkade inte idealisk precis.

Nilam
13 oktober 2020 · 1 Inlägg

Hej
Om du inte hittar nåt närmare så erbjuder vi vinterförvaring utanför Ängelholm. i isolerad (ej uppvärmd men normalt frostfri) lokal med larm och ”daglig tillsyn”.
Pris 3000 kr från nu tom 30/4-21.
Tel 0708-412399, lite dålig mottagning så lämna meddelande eller messa om jag inte svarat.
//Nils-Inge

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang