Vad händer med Ridetech?

Muttley
15 november 2008 ·

av att dömma av detta blogg inlägg.  http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=109634

så är de precis som de var tänkt, vem vill handla massa skit i dagens läge till bilen när man riskerar jobbet ?

ridetech, micro är på väg i konkurs,  snart ser vi alla nätsidorna trilla i domino tror jag.

robstar
15 november 2008 · 205 Inlägg

Någon ska dit och har möjlighet och handla ett par saker?
Dra ett PM till mig om du har möjlighet! smile

Edvinoo Hetast Just Nu!
15 november 2008 · 1 355 Inlägg

JapMax skrev:
Jag åker förbi deras klåparföretag dagligen, ge mig 1000 så sätter jag på mig en peruk och köper vad ni vill ha! haha

du får 100 utan peruk

Inspiration comes standard
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
15 november 2008 · 2 258 Inlägg

aldrig i mitt liv att han hade fått mitt kontonummer för 150 kr...

Sump Runk Rätt O Slätt!
Germax
15 november 2008 · 12 086 Inlägg

Edvinoo skrev:

JapMax skrev:
Jag åker förbi deras klåparföretag dagligen, ge mig 1000 så sätter jag på mig en peruk och köper vad ni vill ha! haha

du får 100 utan peruk

Nej, 1000! Hade aldrig visat mig där utan peruk tongue

Edvinoo Hetast Just Nu!
16 november 2008 · 1 355 Inlägg

HyperSonica skrev:
aldrig i mitt liv att han hade fått mitt kontonummer för 150 kr...

Litar du inte på främmande människor eller big_smile ?

Lever vi inte alla i en värld av tillit o harmoni ( ej snott av di leva )

Inspiration comes standard
Aruzo Ace Ventura
16 november 2008 · 1 240 Inlägg

Edvinoo skrev:

HyperSonica skrev:
aldrig i mitt liv att han hade fått mitt kontonummer för 150 kr...

Litar du inte på främmande människor eller big_smile ?

Lever vi inte alla i en värld av tillit o harmoni ( ej snott av di leva )

Man kan inte sno av sig själv Tomas big_smile

Volvo S70 "2.5D" (1999)
Mercedes 240D "w123" (1985)
NiKeMaN Entreprenör
16 november 2008 · 1 286 Inlägg

Kanske skulle passa på o köpa ett luftfilter te vinterbilen då smile

// Niklas Johansson
Epitaph
16 november 2008 · 835 Inlägg

Någon som vet om stolarna som kostar 3500-3995:- kommer sänkas något?

J-P-R DO IT LOW STYLE
16 november 2008 · 1 342 Inlägg

Epitaph skrev:
Någon som vet om stolarna som kostar 3500-3995:- kommer sänkas något?

Ja det står på hemsidan.

Jakki
19 november 2008 · 5 Inlägg

sätt ett par riktigt sjyssta stolar som skulle passa i min bil, de skriver att det är röda sömmar på
dem också vilket blir ännu bättre till min inredning, men till frågan hört runt lite med polarna och
det verkar vara en hel del som ska dit, tror ni att man måste fixa en sån där förbiljett för att det
ska finnas något kvar till än på söndagen? hmm

terazzi
19 november 2008 ·

Varför köper ni ens därifrån?
Ridetech e skit!

Jakki
19 november 2008 · 5 Inlägg

Jag har varit mycket nöjd med mina grejer och flera med mig, men jag bara undrade om någon visste? Tycker ändå de förtjänar en andra chans, de har ju massa grejer jag behöver just nu!

pimpad740
19 november 2008 · 812 Inlägg

ingen som kommer ihåg tråden om myspons lr va de hette? va de inte några där som snacka om att han va kåkfarare? (kan ha hört de nån annanstans oxå) kan de inte isåfall om de stämmer vara de som är anledningen till utförsäljningen?

man lever bara en gång..
Volvo 762 T5R "2dr Widebody" (1985)
staffe_
19 november 2008 · 666 Inlägg

Jävla skit företag

SUBARU WRX
din dröm min verklighet
Mazda rx7 (1994)
AndreasRP
20 november 2008 · 41 Inlägg

Mycket orelevanta inlägg då trådskaparen frågade efter vad som hänt med företaget och inte hur företaget skött sig tidigare. Det sistnämnda finner man enkelt med hjälp utav söktjänsten på forumet eller google.

Med tanke på deras formulering där de tackar gamla kunder och så vidare så kan man ju givetvis tolka det som att de skall läggas ned eller gå/gått i konkurs.

Men det kan givetvis lika gärna vara som så att de skall flytta hela sin verksamhet till stockholm eller att de bara skall byta ut sitt sortiment. Om de skall flytta till stockholm så är det givetvis smidigare att sälja ut allt istället för att behöva flytta allt från Motala till stockholm.

Dock intressant med en "rea" där kunderna behöver betala för att få komma in ;.)

För de som undrar så går det säkerligen bra att ringa dom för att få ett korrekt svar.

patrik79
20 november 2008 · 782 Inlägg

Med tanke på att dom har stora skulder och mycket betalningsanmärkningar så tror jag att en konkurs är mer troligt än att dom skulle få ett hyreskontrakt.

Glader9991
20 november 2008 · 956 Inlägg

AndreasRP skrev:
Mycket orelevanta inlägg då trådskaparen frågade efter vad som hänt med företaget och inte hur företaget skött sig tidigare. Det sistnämnda finner man enkelt med hjälp utav söktjänsten på forumet eller google.

Med tanke på deras formulering där de tackar gamla kunder och så vidare så kan man ju givetvis tolka det som att de skall läggas ned eller gå/gått i konkurs.

Men det kan givetvis lika gärna vara som så att de skall flytta hela sin verksamhet till stockholm eller att de bara skall byta ut sitt sortiment. Om de skall flytta till stockholm så är det givetvis smidigare att sälja ut allt istället för att behöva flytta allt från Motala till stockholm.

Dock intressant med en "rea" där kunderna behöver betala för att få komma in ;.)

För de som undrar så går det säkerligen bra att ringa dom för att få ett korrekt svar.

Vänta vänta nu.

Så ska man åka dit och handla så måste han betala för att komma in?

nadaclue Nattdrömmare
20 november 2008 · 137 Inlägg

http://www.allabolag.se/5567192199 där kan man kolla lite. bra sida där man kan kolla upp bolag innan man gör något avtal med nån.

..:: mer vild än tam ::..
BMW 323 CI (2000)
J-P-R DO IT LOW STYLE
20 november 2008 · 1 342 Inlägg

Om det är någon som har förköpsbiljett som är sugen på att fixa ut dem svarta stolarna i kolfiberläder vore det perfekt, är rädd för att dem är slutsålda på Lördagen sad

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang