4522
Sök

Volvo 850 stylingtips

Drömbilen!!
80 Inlägg
9 januari 2009
Trådstartare
Tjena

Jag skulle vilja ha hjälp med att komma på lite stylingtips till en volvo 850!
Har ni tips så skriv gärna!!!!big_smile

tacksam för svar!

V o l v o S 8 0 T 6

Assumption is the mother of all fuck ups!
764 Inlägg
9 januari 2009
Less is more, speciellt med Volvo 850. Kolla gära in min bil, jag tycker den är rätt lagom. Lackade X70-handtag, r-front och ev. en r-vinge är saker som jag funderat på.

Jag tycker personligen inte att det finns några snygga eftermarknadskjolpaket till 850in.

Japs :)
775 Inlägg
9 januari 2009
Bara fantasin som sätter stopp

2 638 Inlägg
9 januari 2009
Nya fälgar, r-front, vinge, tonade rutor, sänkning m.m. Det räcker som styling på en 850 tycker jag smile

272 Inlägg
9 januari 2009
Håll dig till Volvo Originalgrejer! R-front, R-vinge.. sen sänkning och några fina fälgar! Håller med axelj, finns inga eftermarknadsspoilers som är snygga till 850, alla ser förjävliga ut..

http://www.fartverket.se - Sveriges snabbaste myndighet!

Reservdansk
6 271 Inlägg
10 januari 2009
NoGain skrev:
här har du mitt tips kör den till närmaste skrot undrar inte varför volvo kickar folk lägger pengar på massa skrot ta o köp dig en ny volvo istället

Hehe, det är ju fan tio gånger värre för Saab, så alla Saab-fantaster borde gå och köpa en ny Saab...

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

8 253 Inlägg
10 januari 2009
R-front + vnge, sänkning och fräsiga fälgar är ju snyggt förstås, men så urbota trökigt... Men det är ju upp till var och en avd man tycker e snyggt

1 024 Inlägg
10 januari 2009
volvo delar inga skit spoiler kit å så vidare, mina blev inte bra igår så åkte allt av den gammla ska på igen.

272 Inlägg
10 januari 2009
NoGain skrev:
här har du mitt tips kör den till närmaste skrot undrar inte varför volvo kickar folk lägger pengar på massa skrot ta o köp dig en ny volvo istället

Du verkar vara en grabb med hög intelligenskvot, gratulerar på 9 års dagen!

http://www.fartverket.se - Sveriges snabbaste myndighet!

1 878 Inlägg
10 januari 2009
hmm, kolla in min 850 på min sida under gamla bilar. kanske kan ge dig några ideèr.

1 Inlägg
10 januari 2009
Clean look, och styla med måtta :o

Har nån lirare här som åker omkring med en fet japsdämpare, helt original i övrigt och en fet baslåda. Bara skriker 14is.... Dont do that.

Fälgar, sänkning, nedlackat är nåt jag tycker är en schysst början.

183 Inlägg
10 januari 2009
Håll det till det orginala när det gäller volvo oavsett modell!! Snyggast så...Lycka till!!smile

Hojmek
748 Inlägg
10 januari 2009
Lyssna inte på andra, gör det du tycker är snyggt smile

Hojmek
748 Inlägg
10 januari 2009
Medde skrev:
Håll det till det orginala när det gäller volvo oavsett modell!! Snyggast så...Lycka till!!smile

Tycker du ja smile

Reservdansk
6 271 Inlägg
10 januari 2009
Bodegan skrev:
Medde skrev:

Tycker du ja smile

S70- front är dyr styling. wink

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

684 Inlägg
10 januari 2009
TurbOla skrev:
Bodegan skrev:
Medde skrev:

Tycker du ja smile

Men också bland det finaste wink

Men som så många före sagt, det snyggaste man kan styla en volvo med, är just original tillbehör, vare sig det är ny inredning, front, bak, lack så tongue fälgar är väll undantaget, men finns gott om fina originalfälgar med.

Vad du än gör sätt inte på en 1 meters hög vinge på den.

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life

Hojmek
748 Inlägg
10 januari 2009
TurbOla skrev:
Bodegan skrev:
Medde skrev:

Tycker du ja smile

haha alldeles för dyrt wink

183 Inlägg
10 januari 2009
Bodegan skrev:
Medde skrev:

Tycker du ja smile

Ja det e väl en sida man får säga vad man tycker.. det var ju det frågan var!smile
Sen vem tycker att en volvo 850 överstylad är SNYGG???!!

183 Inlägg
10 januari 2009
villon skrev:
TurbOla skrev:
Bodegan skrev:

Tycker du ja smile

Men också bland det finaste wink

Men som så många före sagt, det snyggaste man kan styla en volvo med, är just original tillbehör, vare sig det är ny inredning, front, bak, lack så tongue fälgar är väll undantaget, men finns gott om fina originalfälgar med.

Vad du än gör sätt inte på en 1 meters hög vinge på den.

HAHAHA!! håller med här=)

Hojmek
748 Inlägg
10 januari 2009
Medde skrev:
Bodegan skrev:
Medde skrev:

Tycker du ja smile

Ja det e väl en sida man får säga vad man tycker.. det var ju det frågan var!smile
Sen vem tycker att en volvo 850 överstylad är SNYGG???!!

Absolut ^^

Sök