INFÖR: Medlemsträff (inofficiell) Grillning i FÖNE+Cruising i LJUSDAL 13/6-09 ÖVER 90 anmälda!

Bergerstahl Glad fåne
30 maj 2009 · 103 Inlägg

kommer tyvär inte komma i calibra nu när vattenpumpen är slut! sad kommer antingen i 740in eller så åker jag med i en rekord

LeJm
30 maj 2009 · 18 Inlägg

jag åker 320 smile

Shake and Bake
BMW 318 (1988)
MeaRa
30 maj 2009 · 17 Inlägg

mikaelol skrev:

MeaRa skrev:

mikaelol skrev:
jag kör alltid lugnt wink

haha säkert lol hur många bilar har du kvaddat nu då har tappat bort räkningen big_smiletongue

ja sluta räkna på 1000 eller nåtongue

haha:P tror din premie inte e så bra dåtongue

Lindberg88
30 maj 2009 · 1 418 Inlägg

MeaRa skrev:

mikaelol skrev:

MeaRa skrev:

haha säkert lol hur många bilar har du kvaddat nu då har tappat bort räkningen big_smiletongue

ja sluta räkna på 1000 eller nåtongue

haha:P tror din premie inte e så bra dåtongue

han har väl bara kört sönder 2 bmw, en hyndai, en volvo, en ford och en subaru, är väl inte så mycket när man haft körkortet mindre än ett år? (A)

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.
MeaRa
31 maj 2009 · 17 Inlägg

Lindberg88 skrev:

MeaRa skrev:

mikaelol skrev:

ja sluta räkna på 1000 eller nåtongue

haha:P tror din premie inte e så bra dåtongue

han har väl bara kört sönder 2 bmw, en hyndai, en volvo, en ford och en subaru, är väl inte så mycket när man haft körkortet mindre än ett år? (A)

bara 6st:P

PuttesPOV
31 maj 2009 · 504 Inlägg

Fy faan, nu är det två veckor kvar. big_smile Taggad som faan nu alltså. Var på bilträff och cruising här i Luleå igår, det var sjukt bra väder och en jävla massa bilar! Jävligt trevlig kväll! Får hoppas på detsamma i Ljusdal!

HÅRDROCK
PuttesPOV
31 maj 2009 · 504 Inlägg

Zekee skrev:
Blir det inte bräcke-knäcke efter beordrad övertidtid så kanske det blir Föne tillsammans med Skutt, jag å sambon kommer nog i varsinn överladdad...

Vad skriver jag för namn på Sambon och vad kommer hon att köra isf? cool

HÅRDROCK
gr44
31 maj 2009 ·

skriv kanske på mig får se om jag hinner upp

chrizz Administratör
1 juni 2009 · 11 790 Inlägg

Vill ni marknadsföra er träff på Garaget så gör det schysst. Att spamma ur reklam till hundratals medlemmars gästböcker är inte acceptabelt. Trådskaparen som bidragit till största delen av spammet har därför fått en varning.

Alla spaminlägg har raderats, och ser jag något liknande igen så är det omedelbar avstängning som gäller för de inblandade och tråden låses.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
PuttesPOV
1 juni 2009 · 504 Inlägg

chrizz skrev:
Vill ni marknadsföra er träff på Garaget så gör det schysst. Att spamma ur reklam till hundratals medlemmars gästböcker är inte acceptabelt. Trådskaparen som bidragit till största delen av spammet har därför fått en varning.

Alla spaminlägg har raderats, och ser jag något liknande igen så är det omedelbar avstängning som gäller för de inblandade och tråden låses.

Mvh

Jag ber hemskt mycket om ursäkt. Men det personer som har fått meddelande om träffen är personer som jag/vi bl.a. har sett på andra träffar i närliggande områden och såg det därför inte som något Spam, då träffen är för alla och vi alla hoppas på att så många som möjligt ska dyka upp! Därför har inbjudningar skickats ut. Det har inte varit tal om att spamma ut till hundratals "random" personer!

HÅRDROCK
wesslan
1 juni 2009 ·

Jag tyckte att det var trevligt med en inbjudan...

sqd
2 juni 2009 · 86 Inlägg

Spam? Det var ju lagom överdrivet, de inbjudningar jag sett har ju varit mer vänliga uppmaningar om att komma i år (i år med, för många). Vad är det för fel med det? Visst, hade man bokstavligen spamat folks gästböcker med en copy/paste-text så är det en sak, men vadå, VILL man inte att folk kikar förbi och bidrar till att hela tillställningen blir mer varierad och trevlig!?

Toyota GT86 "SQRDDSGN" (2013)
D4nN3-85
2 juni 2009 · 166 Inlägg

Ja Spam var väl att ta i tror jag, för oftast brukar man bara skriva till dem som är i närheten och brukar komma på träffarna. eller är det någon som skickat ut till någon "Utanför hälsingland"? jag menar att om man skickar meddelanden till folk i hälsingland så tycker jag att det är okej att skicka till dem som brukar vara med på bilträffar.
nå ja. Crizz tyckte inte om det, så då får vi ta det.

Åter till det jag skulle skriva..

Jag är fortfarande osäker på om jag kommer, då det kanske blir stockholmsresa istället. Men jag kommer att veta efter helgen hur det blir.

-------------------------------------------------
VW Scirocco TSI -09
//Danne
Volkswagen Scirocco "Hywää" (2009)
chrizz Administratör
2 juni 2009 · 11 790 Inlägg

När man gör en copy and paste, oavsett vad det är, till 283 olika gästböcker (totalt skrevs det i ca 350 gästböcker från två olika användare), så tolkar jag det som spam. Andra marknadsför sina träffar i forumet enligt reglerna och träffarna blir inte sämre för det. Jag tycker inte att det är mer än rätt att ni också spelar enligt samma regler.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Rojpen
2 juni 2009 · 2 230 Inlägg

woho 350inlägg ja då förstår man ju att du (chrizz) tar det som spam iaf även om det nu inte var menat så tongue
hur man nu lyckas hitta 350pers hehe tongue men men skit samma tongue

men snart är det pojkar och flickor smile bara 2veckor kvar hehe big_smile

edit: ändrade lite fel skrivning osv

Senast redigerat av Rojpen (2 juni 2009)

så kan det vara då det inte blev som det skulle
marr3
2 juni 2009 · 23 Inlägg

Ja kommer med smile

Nissan 200sx s14 Bytes/Säljes KIKA
D4nN3-85
2 juni 2009 · 166 Inlägg

chrizz skrev:
När man gör en copy and paste, oavsett vad det är, till 283 olika gästböcker (totalt skrevs det i ca 350 gästböcker från två olika användare), så tolkar jag det som spam. Andra marknadsför sina träffar i forumet enligt reglerna och träffarna blir inte sämre för det. Jag tycker inte att det är mer än rätt att ni också spelar enligt samma regler.

Mvh

Jo det är sant, då var det lite mycket enligt mig med.

-------------------------------------------------
VW Scirocco TSI -09
//Danne
Volkswagen Scirocco "Hywää" (2009)
hansen
2 juni 2009 · 294 Inlägg

hehe bor det så många häromkring smile

Toyota Mr-2 turbo-91 Se Projettråd Tryck här
Toyota Corolla-93 (vinterbilen)
Toyota Mr2-Turbo 5S-GTE "Team Roar Racing" (1991)
_InSane_
2 juni 2009 · 3 Inlägg

Hinner jag få i turbon och avgassystemet i min hink så kommer jag oxå.. cool

Brink88 President över Brinkland
2 juni 2009 · 465 Inlägg

hansen skrev:
hehe bor det så många häromkring smile

big_smile

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang