INFÖR: Medlemsträff (inofficiell) Grillning i FÖNE+Cruising i LJUSDAL 13/6-09 ÖVER 90 anmälda!

Roger_ BILVÅRDSTEKNIKER / REKONDARE
2 juni 2009 · 209 Inlägg

En liten Fråga bara ? varför ska träffen vara mitt ute i skogen i Föne ? skulle det inte vara roligare att ha en träff i Ljusdal ? var till Mora i helgen o dom hade den ju mitt i centrum typ mycket folk som komm ditt o titta !  Bra en liten Fråga !

Rojpen
2 juni 2009 · 2 230 Inlägg

street_cars skrev:
En liten Fråga bara ? varför ska träffen vara mitt ute i skogen i Föne ? skulle det inte vara roligare att ha en träff i Ljusdal ? var till Mora i helgen o dom hade den ju mitt i centrum typ mycket folk som komm ditt o titta !  Bra en liten Fråga !

anledningar ^^.. sen finns det inte direkt nått område i ljusdal som är passade för ja över 75pers att vara på och grilla.. dvs ljusdal har typ ingen bra palts för mycket folk att vara på smile som jag kan komma på..
så föne är perfekt för detta.. sen äre inte så långt heller så.. tar typ 5-10min att åka från färila till föne smile

Senast redigerat av Rojpen (2 juni 2009)

så kan det vara då det inte blev som det skulle
PuttesPOV
2 juni 2009 · 504 Inlägg

Rojpen skrev:

street_cars skrev:
En liten Fråga bara ? varför ska träffen vara mitt ute i skogen i Föne ? skulle det inte vara roligare att ha en träff i Ljusdal ? var till Mora i helgen o dom hade den ju mitt i centrum typ mycket folk som komm ditt o titta !  Bra en liten Fråga !

anledningar ^^.. sen finns det inte direkt nått område i ljusdal som är passade för ja över 75pers att vara på och grilla.. dvs ljusdal har typ ingen bra palts för mycket folk att vara på smile som jag kan komma på..
så föne är perfekt för detta.. sen äre inte så långt heller så.. tar typ 5-10min att åka från färila till föne smile

Hela tanken är väl den att vi som är bilintresserade ska samlas på den plats, som i framtiden förhoppningsvis ska bli "vår". Ett ställe som DRC Ljusdal kommer att förfoga över, om allt går som det ska. Det ska vara en naturlig mötesplats för alla oss som är bilintresserade vill säga.

HÅRDROCK
PuttesPOV
2 juni 2009 · 504 Inlägg

hansen skrev:
hehe bor det så många häromkring smile

Tydligen. yikes

HÅRDROCK
Johan_e2
2 juni 2009 · 1 105 Inlägg

Kommer hem tiiidigt efter 12 timmar jobb + 11-12 restimmar på fredagsmorgon, så jag borde ev hinna få på nyturbon m,m till lördagen å kika dit jag med :p

Rice, Rice Baby!
Projekt Skyline R33 RB25det renovering/uppgradering
--> Projekt-tråden <--
Nissan Primera "Barnvagnsbilen" (2000)
Nissan Skyline R33 GTS25T "BAYSIDE" (1994)
Infiniti FX35 "FXn" (2003)
Roger_ BILVÅRDSTEKNIKER / REKONDARE
2 juni 2009 · 209 Inlägg

PuppPutte skrev:

Rojpen skrev:

street_cars skrev:
En liten Fråga bara ? varför ska träffen vara mitt ute i skogen i Föne ? skulle det inte vara roligare att ha en träff i Ljusdal ? var till Mora i helgen o dom hade den ju mitt i centrum typ mycket folk som komm ditt o titta !  Bra en liten Fråga !

anledningar ^^.. sen finns det inte direkt nått område i ljusdal som är passade för ja över 75pers att vara på och grilla.. dvs ljusdal har typ ingen bra palts för mycket folk att vara på smile som jag kan komma på..
så föne är perfekt för detta.. sen äre inte så långt heller så.. tar typ 5-10min att åka från färila till föne smile

Hela tanken är väl den att vi som är bilintresserade ska samlas på den plats, som i framtiden förhoppningsvis ska bli "vår". Ett ställe som DRC Ljusdal kommer att förfoga över, om allt går som det ska. Det ska vara en naturlig mötesplats för alla oss som är bilintresserade vill säga.

oki då vet jaga inge fel på Föne inte mycket bra där oxå  ses där !!!!!!!!!!!!!!!!

Larschan
2 juni 2009 · 519 Inlägg

Det finns inte möjlighet att åka med någon från Sveg? Så dåligt med busstider. Skriv i GB eller PM. smile

NikkeSiekas Audis in Scandinavia
3 juni 2009 · 1 342 Inlägg

NIKKELICIOUS VW Jetta

Audis in Scandinavia Crew
D4nN3-85
3 juni 2009 · 166 Inlägg

Tyvärr så kommer jag inte att komma på varken föne träffen eller crusingen.. blir stockholm för min del.

Men jag hoppas på att ni får fint väder och riktigt trevligt i år. smile

-------------------------------------------------
VW Scirocco TSI -09
//Danne
Volkswagen Scirocco "Hywää" (2009)
zane86 Buggy-fantast
3 juni 2009 · 19 Inlägg

Lägg till JiXXy i listan.. Han åker med mig i Beach Buggyn smile

MrVain
3 juni 2009 · 904 Inlägg

Ser ju ut å bli mer folk i år än i fjol smile De var väll typ 50 anmälda då å så kom de 70 (bilar) när de spöregna..!!!

Jag kommer nog att komma lite sent då jag ska på släkt träff på dan, men jag siktar på att komma iaf!

De ska va gött å leva
Brink88 President över Brinkland
3 juni 2009 · 465 Inlägg

OBS!!!!! NY PLATS, Träffen hålls nu vid den första banan när man kommer från fönehållet. alltså flytt från bana H till bana D.
Det är enklare att hitta till nya stället. för dom som har gps här är de nya koordinaterna

*RT90:
X: 6861184, Y: 1498604
WGS84:
Lat N 61° 51′ 51″ Lon E 15° 46′ 42″
Decimal:
61.8643, 15.7785

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"
Rojpen
3 juni 2009 · 2 230 Inlägg

har det inte alltid vare på första banan precis då man kommer in? har jag fått för mig iaf:P

så kan det vara då det inte blev som det skulle
PuttesPOV
3 juni 2009 · 504 Inlägg

Ifjol så var vi på bana H. Där har vi inte varit förut. Men eftersom att DRC Ljusdal jobbar med en framtida dragracingbana på det området, så väljer vi därför att lägga träffen på det ställe som vi har hållit till på tidigare, vilket är en allmän/enskild väg. Vi kommer givetvis inte att ha träffen mitt i vägen, utan på sidan om. big_smile

HÅRDROCK
Rojpen
3 juni 2009 · 2 230 Inlägg

jo men alltså har inte denna träff som är nu varit att vi ska vara på första banan/vägen? har det väll alltid vare sagt så har jag fattat det:P
jo ifjol vet jag att vi var dära å inte ska vara dära nu för att det kan bli tjafs smile

hahaha nä mitt ivägen är ju jävligt dumt då det finns meter vis med gräs på sidan av och även asfalt tongue

så kan det vara då det inte blev som det skulle
PuttesPOV
3 juni 2009 · 504 Inlägg

Rojpen skrev:
jo men alltså har inte denna träff som är nu varit att vi ska vara på första banan/vägen? har det väll alltid vare sagt så har jag fattat det:P
jo ifjol vet jag att vi var dära å inte ska vara dära nu för att det kan bli tjafs smile

hahaha nä mitt ivägen är ju jävligt dumt då det finns meter vis med gräs på sidan av och även asfalt tongue

Ifrån början så var det bestämt att vi skulle vara på "taxivägen", bredvid bana H, vilket är den största banan som ligger en bit ifrån den första banan. Så var det tänkt ifrån början, men nu kör vi som tidigare år! wink Dock utan något raceande!

HÅRDROCK
-Kotten- www.drcljusdal.se
3 juni 2009 · 679 Inlägg

kommer senare jag med. Va visst dop för mina ungar den dagen ;D

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
zane86 Buggy-fantast
4 juni 2009 · 19 Inlägg

Regnar det eller är det risk för regn så åker jag Golfen istället för Buggyn... Har en tendens att bli lite blött i den annars..  wink  ^o)

sqd
4 juni 2009 · 86 Inlägg

-Kotten- skrev:
kommer senare jag med. Va visst dop för mina ungar den dagen ;D

Hahaha, vafan, man kan ju inte hålla reda på allt, inte sant? big_smile

Toyota GT86 "SQRDDSGN" (2013)
Brink88 President över Brinkland
4 juni 2009 · 465 Inlägg

sqd skrev:

-Kotten- skrev:
kommer senare jag med. Va visst dop för mina ungar den dagen ;D

Hahaha, vafan, man kan ju inte hålla reda på allt, inte sant? big_smile

haha big_smile stabilt wink

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang